torsdag 10. oktober 2019

Rekved interiør

Closefit badene våre lages etter ønskede mål og utforming. Tips: Du kan få til drivved fargen ved å lage en blanding av del hvit (vannbasert) maling og deler vann. Mal greiner du finner (som er fri for bark) ett eller. Mi hobbeside består mest av rekved men prøver mange andre ting for at det ikke skal bli kjedeli legg igjen.


Lag noe fint av drivved. DinDag bistår i anledning bryllup, jubileum, konfirmasjon, barnedåp etc.

DinDag har sitt hjemsted i Skiptvet Østfol men vi reiser og sender avgårde våre. Lage røffe interiør produkter av rekved selv. Oppskrift på vesken finner du ved å trykke HER Sommerferien har blitt tilbrakt i sommerhuset som ligger ved kysten i Vågsøy kommune. Jeg er jo hele tiden på rekved jakt når vi er på vannet (vårt hjem), og har funnet mye i år også, vi er fortsatt på vannet så jeg gir meg ikke ennå.


Min datter fylte nylig år og i den anledning lagde jeg et vakkert rekved skilt med en tekst hun er svært glad i. Takk for koselig kommentar hos meg :) Ja det er mye fint man kan lage av rekved , mon tro om jeg ikke skal holde øynene åpne etter det i sommer. Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos.


Kjente merkevarer til gode priser.

Rekved (Innbundet) av forfatter Kristin Halleland Thorsen. Håndverk og interiør. Pris kr 2(spar kr 41). I butikken må man betale dyrt for på få tak i hyller, skap og annet interiør laget av drivved. Det er faktisk så populært at det også selges ting laget av falsk drivve dvs.


Men Marit Iversen jukser ikke. Velkommen til min lille blogg. Jeg er en akkurat passe gammel mamma til tre, snart voksne barn. Her på bloggen vil jeg dele litt av det som gir meg glede og lykke i livet. Interiør , hage, blomster, ting jeg har laget selv og familien.


Vi hos glassoginterior. Rekved eller drivved er trevirke som skylles opp på stranden etter å ha drevet rundt på havet. I mindre velstående tider var denne veden et verdifullt tilskudd til kystboernes beholdning av både fyringsved og byggematerialer. Trevirke som hadde ligget en stund i saltvann, var gjerne mer motstandsdyktig mot råte på grunn av saltinnholdet. Goffa lager miljøvennlige treleker og interiør for hån basert på rekved og gjenbruktsmateriale.


For en flott rekved kunst, all grunn til å være fornøyd med den! Jeg har stor interesse for håndarbeid og interiør , noe som gjenspeiler seg i bloggen. Smykkestige Drivved Speil med ramme av rekved.

I påsken plukket jeg med meg masse drivved når jeg var ute på tur i finværet. Planen var å lage en stige som jeg kunne ha på rommet mitt : år ung kreativ dame fra jæren. Er veldig glad i interiør og alt som har med interiør å gjør. Nå er endelig innlegget her!


Her skal dere få oppskriften på å lage egne baderomsmøbler. Jeg har alltid hatt så lyst på drivved baderomsmøbler, men det. Juletrær malt på rekved planker.


Alle julebilene linet opp foran litt av julebyen. Bretting av servietter som juletre. Kreativt laget snømann av tre skåler med ulik størrelse og ulik pynt inni Smart.


Vannfylte lykter med snømenn Disse må vi definitivt ta inn flere av neste år da de ble. Både hun og mannen er interessert i interiør og design, og kjøper sjelden store ting til huset uten å være enige først. Det var mannen som først uttalte at han var lei av grått og hvitt, og drømte om flere fargeklatter i hjemmet.


Slik havnet den rosa sofaen i stua, og interiøret i stuekroken er bygget opp rundt den.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg