tirsdag 11. juli 2017

Sølv krom lakk

Hurtige og punktlige leveranser. Se mer og kontakt oss her! Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Ingen minimumsordre - Kjøp nå!


Jeg vet du får kjøpt chrome lakk , men tviler på at du får tak i varmebestandig chrome lakk. Det kan ihvertfall bli trøblete å finne.

Hvor får man kjøpt den vanlige chrome lakken da? På biltema, men den er ikke til å anbefale. Blir et elendig resultat uansett hvordan du lakkerer. Når du skal velge lakk til bilen så er det forskjellige varianter å velge mellom.


Du kan kjøpe billakk i sprayboks og i farger sohvit, rød og sølv. Før du begynner å lakkere bilen så er det ekstremt viktig at du har vasket bilen. Støv og skitt vil ellers være godt synlig etter lakkering.


Er ute etter krom lakk til bruk i refektorer. Ser det er litt av hvert som kalles krom , og er derfor litt usikker på hva jeg ender opp med hvis jeg kjøper en tilfeldig krom lakk.

Trenger jo ikke mye, hadde vært fint med ei lita flaske så jeg bare kunne pensla på. Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Norsk Billakkerer Assistanse er Sør-Norges første leverandør av lakkering i kromeffekt, en effekt som er helt unik i sin glans og dybde. Denne effekten kan lakkeres i vanlig krom , gull og bronse samt mange andre farger.


Alt som kan males eller lakkeres med vanlig lakk , kan lakkeres med kromeffektlakk. Jeg mente at jeg påfører klarlakk etter kromlakken, men jeg gjorde dette med kost - mulig spayklarlakk fungerer bedre. Dette er ikke metallic- lakk - det er kromlakken som det i biltema beskrivelse ikke står noe om klarlakk (som jeg har funnet i alle fall). Lakk i original farge Products Rustbeskyttelse Products Original lakk – blandes etter lakk kode Vi blander etter farge kode – du får lakk i fargen etter original fargen.


Pensel, i boks eller presset i sprayboks. Eksteriørmaling finner du på Maxbo. Maling og lakk til bruk på metall. Ja, det finner du på Maxbo. Så jeg trenger litt tips, har tenkt på sølv farge, men vet ikke om jeg skal ha krom farge eller ikke.


Den tørker også raskt, og gir en metallglans med stor refleksevne. Jeg har nemlig hørt at krom lakk h. For år siden ble rørene lakket med Rustoleum 75 men nå er lakken begynt å løsne. Fra før har rørene black chrome.

Er dette ordentlig krom , eller er det en type lakk ? Gjerne med blank finish. Noen som vet om en holdbar lakk ? Vi selger alt fra slipemateriell og sparkel til lakk og klarlakk. Da er krom folie ett riktig valg for deg! Det blir umulig å ikke bli synlig i mengden og du får ofte se folk med smil. Vi kan tilby deg alt fra vanlig sølv krom til sort krom.


Vi kan også lage sportsstriper i forskjellig varinter, lage aerografikk, printe bilder, tekst osv. Vi arbeider hurtig og ingen utfordring er for liten eller for stor. Effektlakk i sølvfarget krom.


Carat Chrome Gold spray. Brukes i overgang mellom gammel og ny lakk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg