fredag 9. november 2018

Hytteblogg 2016

Hytte med sjarm og personlighet. Her finner du noen bilder fra artiklene som er delt på vår hytteblogg. Bloggside for eiere av Saltdalshytta og Røroshytta, der de kan utveksle erfaringer, tips og opplevelser. Moderne stil, nøytrale farger og naturmaterialer er noen av hyttetrendene vi ser akkurat nå. Vi tenker helhetlig innredning og ønsker en mer urban stil på hytta enn tidligere.


Vinnerhytta fikk aller flest stemmer fra publikumsavstemmingen med av stemmene. Er så mange herlige farger og velge mellom, og det setter meg i vårstemmning, selvom regner pisker i trynet og man holder på å blåse bort. Reisen til hytta på fjellet har for meg blitt mye mer spennende de siste årene.


Ikke bare er Stor-Elvdal den største kommunen i Sør-Norge i areal, her er det i. Mer om hvordan dette kan gjøres, kan du lese lenger ned! Inne har det blitt lagt gulv på hemsen, rammeverket til skilleveggene er satt opp og det er nå klart for at rørlegger og elektriker kan sette i gang. Etter opprinnelig fremdriftsplan skulle innvendig snekkerarbeid begynt i neste uke, dvs. November, dette er nå utsatt til 6. Og det kommer jeg alltid til å ha. Jeg har alltid et prosjekt eller fem på gang.


Det er visst det som er å ha hytte. Hytta ligger ytterst på kysten av Fosen i Sør-Trøndelag. Ingers hytteblogg lørdag 17. Tekniske trøbblerier. En god bok og en kopp te med honning.


Dette er min hytteblogg , så her kan jeg kåre i vei akkurat som jeg vil. Når det gjelder chipsen, har jeg drevet grundig research i mange år. Som dere skjønner, er jeg spesielt svak for disse oljefriterte maistrekantene.


Nå kan jeg endelig kåre den soleklare ener. Men hvilken type er best? Hvilken det er, avsløres. Her begynner det å nærme seg ferdig. Døren til svalgangen er lukket.


Her er kledningen kommet p. Da er det atter et nytt år og vi legger bak oss et hektisk år for vår del :). Nå ser vi fram mot å kunne nyte alle begivenheter som skal feires i hytta i årene. Vi ønsker å dokumentere hyttebyggings-prosjektet vårt for oss selv. Denne bloggen er først og fremst ment for eget bruk. Om andre finner den nyttig er det morsomt.


Her inne i skogen driver jeg og suller med små hyttegjøremål mens jeg håper på et gløtt av sol og en anledning til et glass vin på verandaen. Første besøk i egen hytte i helga, og oppdatert blogg med litt bilder slik hytta er nå. Ser ut som om vi kan slippe unna nedbør frem til tett bygg, som vel aldri.


Foss i Lureelva i Tinn Lagt inn av Gunnar kl.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg