mandag 16. desember 2019

Vinballong diy

DIY – Ny lampe av gammel vinballong. I dag har jeg tatt frem igjen vinballongen og lampeskjermen min. Vinballong , liter, 4kr,. En grankvist satt i en vinballong er alt som skal til for å pynte et barnerom,. Få inspirerende boligbesøk, smarte DIY -tips og shoppetips rett i. Gjør vinballongen om til en lampe.


Vinballong diy

Denne gangen en vinballong og en lampeskjerm. Vel hjemme ble det festet på div ting. Europris har alltid gode tilbud på diverse produkter relatert til sesongen. DIY : Miljøvennlig og evigvarende juletre i bjørk!


En gjengestang, noen muttere, en stubbe og en liten skog er alt du trenger for å lage dette treet. Jeg viste mannen et bilde av et lignende tre, og han la. En tur på søppeldynga byr på fristelser av mange slag. Spar penger og lag akkurat den lampen du selv ønsker.


Trykk deg videre til kildene som har DIY -oppskriften. Da er rådet å ta godt vare på julens tomgods. Inspirasjon til gjenbruk av gammel vinballong i plast.


Hei, flott vinballong og fine flasker. Det grønne osteklokkelokket er nok en gang med. Jeg hadde også en stor glassballong, men den er litt uhåndterlig. Høvik glassverk lå der Det Norske Veritas har sitt hovedkontor. Det lønner seg alltid å ha en ballong ledig til.


Hadde i utgangspunktet lyst på en sjøgrønn vinballong men syns denne var vel så fin. Har kastet meg på de siste DIY trendene og laget både stjerne. BoligPluss er best på ideer, og nettstedet som gir deg lyst til å fornye!


Vi viser ikke bare drømmehjemmene, men også hvordan du kan få det slik selv. Han må røre i vinen hver dag i omtrent sju dager. Da har gjæringen stoppet, og han kan sile av frukten, tilsette sukkerlake, helle vinen i vinballong og la det gjære videre i et par måneder. Deretter lagres vinen i et års tid.


Vinballong diy

Vinsyre og tanniner, gjæringsstopp - og eventuelt mer sukker - tilsetter han under tappingen. Skjær av bunnen på en vinballong og bruk det som minidrivhus hvor du kan dyrke frem for eksempel urteplanter fra frø. Plant gjerne i en potte eller et vaskefat i emalje, men husk å legge små steiner i bunnen før du planter slik at røttene ikke står i vann. Du kan også bruke en osteklokke som minidrivhus. Modest living room ideas -: Let know more:no:no, Go to the web site nowdiy hacks home decor - Motivational Living Room Area.


Da har jeg fått kjøpt meg en brun vinballong med sortslitt jernbøtte. Tenk så mye gøy jeg kan gjøre med denne! Har fått mange ideer av bilder jeg har sett på Instagram.


HER er linken inn til alle disse vakre bildene. På DIY bazar kan alle bloggere som har lyst til å bidra med prosjekter de har. Makramé på nye veier Du kan enkelt lage en stemningsfull taklampe av en vinballong , litt tau og en fin lyslenke.


Jeg er ikke helt ferdig med gangen (eller entréen) her på bloggen ennå, for det finnes litt mer enn bare speil og vinballong der! Kommer man inn døra, er det en vegg rett på høyresida, og her var det perfekt plass til skoskap fra IKEA! Jeg gikk for Hemnes, men har pimpa det litt opp på egen måte – slik at det ikke ser riktig såå. Denne Pinnen ble oppdaget av Bryngerður Guðmundsdóttir.


Oppdag (og lagre!) dine egne Pins på Pinterest.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg