fredag 4. mars 2016

Beste hytteblogg

Buøen - Et restaureringsprosjekt Spennende om restaurering av en fritidsbolig i Hallingdalen. Furutangen Nord Tomt Nok en hytteblogg fra Furutangen Nord. Den var hjemplassen til den nåværende eierens olde- og tippoldeforeldre. På hytta Ummastøyl har Tone Bente og familien vært igjennom en prosess mange hytteeiere vil kjenne seg igjen i. En arvet, gammel hytte skulle. Som jeg nevnte her før helgen har jeg oppdaget at det finnes et hav av hytteblogger der ute, så jeg satte meg ned noen timer for å få litt oversikt over disse.


Julehøytiden er for meg familie, fri. Så nå krysser vi fingrene og håper på det beste ! Jeg skal være den første til å innrømme at noen god fotograf er jeg ikke, så til våren bærer det på fotokurs :), men jeg har nå prøvd så godt jeg kan å få til noen fine bilder, resultatet ser dere her. Det aller beste er å steke dem med én gang: Del soppen i biter og stek dem i smør på sterk varme slik at kraften fordamper og det blir litt bruning. Salte, pepre og ha dem på brødskiva.


Gjerne på brødskiver som har fått steke seg litt sprø i pannen. Det beste stedet på nettet der jeg har funnet masse informasjon er. Her kommer derfor litt informasjon om hvordan lage din egen hytteblogg. Roger Samdal - Hytte i Valdres - Blogg - Beitostølen - Ulvhild Hyttegrend.


Beste hytteblogg

For å få utnyttet arealet best mulig, ble alle møblene tegnet inn med riktige mål på. Hytteblogg , hytteliv, inspirasjon, Interiør, sjøhytte, sjøliv Comments. Når været ikke er på vår side må vi gjøre det beste ut av det….


Der det var nødvendig, ble også plantegningen justert for å få plass til ønsket møbel. Material og fargevalg har har også vært nøye planlagt. Dessverre var det ymse kvalitet på krabbene. Cirka halvparten var det lite kjøtt i. Det var i grunnen overraskende fordi oktober skal jo være den tida krabben er på sitt beste. For to uker siden fikk vi krabber på samme sted og alle de var av fin kvalitet.


Beste hytteblogg

Men når en legger seg ned i måssåen er landskapet annerledes. Fargene i fjellet om høsten er helt magiske når en kommer tett på. Ikke rart at jeg som Solberg. Gratulerer med hytta!


Det beste med hytta vil nok være utsikten mot Jeløya utenfor Moss ;-) Der bor jeg! Blir spennende å følge med. Søkte en del brukererfaringer på nettet før jeg valgte system og deretter spurte ettr priser hos butikker (også utenlandske). Som ferske hytteeiere er vi usikre på hvor varm hytta må være når vi ikke er tilstede for å unngå frostskader, og hvordan sikrer vi dette på best mulig måte?


Beste hytteblogg

Vi har innstallert Ring hytta varm med frostsikring med løsning fra Hyttami. Dette fungerer veldig bra, men ennå har det ikke blitt skikkelig kaldt. Høgevarde Truls og Marit. Det betyr antagelig en gang i begynnelsen av august.


I beste fall siste uka i juli. Det er allerede 120cm høy pillar på det ene hjørnet og derfra skrår det såpass mye at det er bygget trapp i terrenget. Dette er en del av tomten som ikke brukes, og det er god avstand til tomtegrense. Det vi tror blir beste løsningen blir et tilbygg som settes i vinkel med den eksisterende delen. Side2blogg er en side med innhold fra det beste innen bloggverden.


Beste hytteblogg

Her kan du som bloggleser finne blogginnlegg om de temaene du interesserer deg for, og bloggerne får muligheten til å promotere det de skriver om. Her blogges det om temaer som interiør, mote, underholdning, trening, skjønnhet, sex, kjærlighet og mye mer. Drømmen om egen hytte er en del av den norske folkesjela.


Derfor har vi laget hyttevelger der du svarer på noen enkle spørsmål - og vi kommer med forslag til hvilken hytte som passer best for akkurat deg og din familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg