tirsdag 22. mars 2016

Glassbyggerstein med lys

Megastort utvalg og rask levering. Kvalitetsprodukter til bunnpressede priser. Finn de beste prisene på nettet. Glassbyggerstein kan brukes til mye.


Du kan for eksempel bruke det til å lage en dusjvegg, dusjnisje eller noe helt annet som en skillevegg på soverommet.

Med glassbyggestein får du god skjerming, samtidig som de slipper gjennom lys. Vi har glassbyggerstein som kan monteres innendørs, og andre typer som kan brukes utendørs. Det unike med dette produktet er at det slipper igjennom lys , samtidig som det skjermer for innsyn. Dekorerte glassbyggerstein Jeg ble bitt av basillen og hele lamper av glassbyggerstein ble dekorert til jul Veien ble til mens jeg gikk og jeg ble nok mest fornøyd da jeg kom på ideen med å bruke bilder printet på kalkerpapir.


Nettsiden bruker cookies for å fungere best mulig. Hvis du ikke aksepterer bruken av cookies kan du slå det av i innstillingene i din nettleser. Ettersom glassbyggestein skjermer for direkte innsyn samtidig som de slipper inn rikelig med lys , er de godt egnet til bruk i en dusjnisje eller vegg.

Kan brukes som dusjvegg, skillevegg eller monteres i gulv m. Vedlikeholdsfritt materiale som er enkelt å rengjøre. Glasset er uknuselig og lyddempende, og slipper inn lys uten å gi fullt innsyn. Jeg har laget lampe av en helt vanlig glassbyggerstein jeg har kjøpt til 2- på Biltema. Jeg fikk samboer til å borre hull under, sånn at jeg får dyttet inn en led lysremse.


De får du med batterier og kontakt. Det er best å ha en med hvit eller gjennomsiktig ledning. Grønn ledning vil synes igjennom tror jeg. Fikk spørsmål om å dele hvordan eg går frem når eg lager mine glassbyggestein med lys i. Så her kommer fremgangsmåten og resultater.


Borr hull i bunn av glassbyggesteinen med glassborr. Skyll inni med vann for å få bort støv, la den tørke med hullet opp. Berre trekk K-Rør med kabel i ut fra vegg der glassbyggerstein kommer. Mulig du må lakkere steinen så lys ikke smitter over til neste stein. Har vært innom flisselgere, hvor jeg bor og alle anbefaler meg en elektriker for å gjøre det mest mulig proft.


Spar penger og lag akkurat den lampen du selv ønsker.

Trykk deg videre til kildene som har DIY-oppskriften. Nu kommer en liten oppdatering og bilder av prosjekter jeg har gjort siden forrige innlegg. Har ikke ligget på latsiden. Skulle av og til ønske at døgnet hadde flere timer, det er så mye jeg vil gjøre og helst alt på samme tid. Her kommer bilder av lamper i glassbyggerstein , laget i desember i fjord.


Alle har vel sett en vegg av glasstein i en dusjnisje, men vi kan bruke glassteinene på mange andre måter. Noen av mulighetene kan du se her. Slik kommer du i gang.


Dessuten har den en moderne form som appellerer til mange. Mer informasjon om badet. Mosaikkfliser i turkis og sort kommer fra den italienske glassmosaikkprodusenten Bisazza.


Hadde tenkt å ha en benkeplate (trolig med fliser) på ca 330cm i lengden. Innerst mot veggen tenkte jeg kanskje å bruke en rad med glassbyggerstein som ligger (altså de går i ett med benkeplata) Under disse har jeg sett for meg å legge opp lys som lyser fra undersiden av benkeplata, ikke noe arbeidslys men stemningslys. CRATI dusjhjørne Bue x 190. Disse skal festes i to vegger.


Den ene veggen er marmor og den andre er glassbyggerstein. Vi har en har en vegg av glassbyggerstein mellom gang til stuen og badet. Hvordan isolerer man fra badet og mot en slik vegg?


Om kvelden lyser byggesteinene som små lamper. Sementbasert mørtel og fugemasse for glassbyggerstein innen- og utendørs. God vannbestandighet og. For å spare råstoff og penger, kan en glassbyggerstein av dårlig kvalitet kan veie under kg.


Han hadde i løpet av årene fått inn ca reklamasjoner på dette. Det har nok vært lekk en stund men vi fant ikke ut hvor det lakk før sprekken ble så stor at vi kunne se den. Lykke til med oppussing av badet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg