tirsdag 31. juli 2018

Kristine weber blogg

Kristine weber blogg

Super blogg , jeg er stor fan! Annonse for fotoknudsen. Det er ikke lenge siden jeg pakket solkrem, små sko, lette kjoler, hatter og stråvesker ned i esker og puttet dem i et hjørne på loftet mitt.


Driver bloggen Kriweb hvor hun skriver om trening og et sunt kosthold. Kristine Weber er norsk og nordisk mester i bodyfitness. Har gitt ut hefter med sunne desserter og mattips.


Full av ideer og arbeidslyst jobbet jeg helt frem til termin med blogg , foredrag, videoguide og ny kokebok. Annette Halvorsen Charls. Cooking with July Creative Nature criollo kakao Dessert ekte mat fair trade Feed me Feeling Good foodie food revolution day Godt. Bloggleserne vil blant annet vite hva som er hemmeligheten bak 30-åringens fantastiske kropp og det kommer stadig spørsmål om hva hun spiser og hvordan hun trener.


Nettsted for helse og velvære. Personlig blogg - Mer enn bare ord - Personlig blogg. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Sunnere og sterkere’ bygger videre på suksessen Sunn og sterk med protein, og inneholder proteinrike retter uten sukker og gluten. Du finner både middager og desserter, og nytt av denne boka er flere vegetarretter, mer fisk, og enklere desserter.


Personleg blogg - Mer enn bare ord - Personleg blogg. Jeg er en treningsglad jente som er over gjennomsnittet opptatt av trening og sunne matvaner. Linda Stuhaug - sunn matglede. Boken inneholder også artikler om kosthold og trening, ukemenyer og treningsprogrammer som garantert gir resultater.


Kristine weber blogg

Svarene får du samlet i denne boken. Hun er tidligere norgesmester og nordisk mester i bodyfitness. Weber er både Nordisk mester og Norgesmester i bodyfitness, og har dermed stor kredibilitet.


Boken skiller seg fra bloggen ved at den har nye oppskrifter, konkrete programmer og treningsopplegg som gir resultater. Fri frakt ved kjøp over 70-Sørlandets eldste bokhandel. Her er oppfølgeren til fjorårets bestselger-overraskelse.


Endelig er hun gjest! Men dagens første måltid spiser hun ikke før klokken fire på ettermiddagen. Først etter at hun er ferdig med treningen kommer dagens første måltid. Jeg gjorde intervaller for første gang på lenge i dag. For å si det slik, jeg smilte pent før økten.


Etter økten derimot, var jeg langt fra så. Dårlig timing, mente noen, det perfekte tidspunktet, mente jeg. Det lille livet som vokste inni meg fortjente en mamma som var lykkelig.


Kristine weber blogg

Et sunt og spennende alternativ for denne sommerens grill meny med yaconsirup og asparges fra hjemlandet mitt, kan det blir bedre?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg