fredag 27. februar 2015

Chrome lakk biltema

Alt du trenger av bo- og byggevarer. Se hele utvalget i vår nettbutikk! Eksteriørmaling finner du på Maxbo. Maling og lakk til bruk på metall. Ja, det finner du på Maxbo.


Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Unngå påføring i direkte sollys. Påfør på kryss og tvers 1-lag chrome effektspray til ønsket effekt er oppnådd.


Påfør ikke på underlag med syntetisk harpiks. Skal ikke overmales med klarlakk, fordi metalleffekten da forsvinner. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Hurtigtørkende lakk som gir et kromlignende utseende.


For bruk på tre og metall, malt eller umalt flate. Fungerer som sin egen primer. Kan ikke overlakkeres. Lakken er kun beregnet for dekorasjon, tåler ikke berøring. Bør ikke brukes på felger.


Jeg vet du får kjøpt chrome lakk , men tviler på at du får tak i varmebestandig chrome lakk. Det kan ihvertfall bli trøblete å finne. Hvor får man kjøpt den vanlige chrome lakken da? På biltema , men den er ikke til å anbefale. Blir et elendig resultat uansett hvordan du lakkerer.


Jeg aner ikke hvor mange ting jeg har lakket med denne lakken, men det er ikke få. Jeg mente at jeg påfører klarlakk etter kromlakken, men jeg gjorde dette med kost - mulig spayklarlakk fungerer bedre. Dette er ikke metallic- lakk - det er kromlakken som det i biltema beskrivelse ikke står noe om klarlakk (som jeg har funnet i alle fall).


Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Byggsortiment som holder ting sammen, fargesetter og muliggjør alt fra altandrømmer og VVS-prosjekter til enkle, men smarte oppbevaringsløsninger. Biltemas chrome lakk er bra den!


Universal spraylakk (permanent) som kan brukes på det aller meste. Chrome lakken tåler like mye varme som de andre lakkene fra biltema ! Plastikk, glass, fliser og metall. Skal snart kjøpe vil og vil ha noe utenom det vanlige har, har bestemt meg for en Lexus IS 200. Er det noen som selger?


Må være Manuell girkasse! Skal lakkere noen felger svart, og biltema har svart 2K lakk som egentlig er beregnet til båt. Fra før har rørene black chrome.


For år siden ble rørene lakket med Rustoleum 75 men nå er lakken begynt å løsne. Noen som vet om en holdbar lakk ? Kjøpte først lakk på Meca for å lakke panseret og denne virket veldig bra. Lakkerte litt på rallybilen i vinter.


Du kan kjøpe billakk i sprayboks og i farger sohvit, rød og sølv. Før du begynner å lakkere bilen så er det ekstremt viktig at du har vasket bilen. Støv og skitt vil ellers være godt synlig etter lakkering.


Jompa skrev:Jeg har tenkt å skine opp grenrørene til vintern, med ny lakk. Gjerne med blank finish. Når du skal velge lakk til bilen så er det forskjellige varianter å velge mellom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg