mandag 2. februar 2015

Sminkelys bad

Lave priser og rask levering på baderomsprodukter. Se vårt enorme utvalg nå! Mange alternativer i dusjløninger. Mega stort utvalg av badekar. Sjekk ut Sminkelys Bad.


Hos HTH dyrker vi en lidenskap.

Her kan du finne råd for valg av bad - og speillamper. Lampehuset tilbyr en rekke lamper og belysning for baderommet godkjent for våtrom. Speil, speil på veggen der!


Gi badet ditt et løft med ett av våre lekre speil for bad. Våre baderomsspeil er testet for å tåle svært fuktige omgivelser og kan brukes til mer enn å se nøyaktig hvor lipglossen skal. Med et speil med lys vil du ikke bare kunne se deg selv bedre, men det vil også gjøre hele badet lysere. Har du et lite bad , kommer du langt med en lampe i taket og lys over eller ved siden av speilen. Fleksibilitet: Vi anbefaler dimmer på hovedlyset.


Da kan du ha hyggeligere lys om du skal slappe av i badekaret.

Eller du kan ha mindre lys på om du må opp i løpet av natta og ikke vil våkne av skarpt lys. Riktig baderomsbelysning handler om sikkerhet, funksjon og design. I våtrom stilles det ulike krav til konstruksjon og plassering av lamper og belysning.


Det finnes mange typer sminkespeil. Kanskje et berøringsfritt sminkespeil med LED-lys som slås på automatisk ved hjelp av en sensor og som i tillegg har 10x. Godt sminkelys Ideelt sett bør baderommet ha taklys samt lys på begge sider av speilet.


Alternativt kan det på små bad være nok med bare en lampe på hver side av speilet. Det kan være avslappende og rolig på baderommet, selv på hverdager. IKEA har møblene og tilbehøret du trenger for å få en god start på dagen. Norges beste utvalg av lamper, rimelig frakt og fri retur. Bli inspirert i vår nettbutikk!


Hvis du ønsker å bevare din ønskeliste over lenger ti kan du med fordel opprette en bruker. Du kan også gå inn på ønskeliste-siden og sende ønskelisten til. Er du på jakt etter Sminkespeil med lys? Et sminkespeil med lys og forstørrelse gjør jobben enklere når. Jeg har fått mange spørsmål om hvor jeg har kjøpt sminkespeilet mitt.


Svaret er at jeg og kjæresten min har laget dette selv med deler fra IKEA og Biltema. Kjøp vegglamper i tiffanystil online Lampegiganten. Jeg mener man trenger lys fra begge sider og ovenfra, og så skal det helst gi en riktig fargegjengivelse (kelvin?).

Men hvordan man oppnår det, nei se det kan jeg ikke svare på. Noen lysdesignere her? På toppen av det hele vil jeg ha svart bad , og ja, jeg bekymrer meg litt for hvordan man løser lysproblemet). Den er stor, og rekker helt opp til brystet når du står.


Men ikke alle har plass til så store fliser på sine bad i små byleiligheter, men kan likevel ønske litt størrelse på flisene. De forskjellige sonene er illustrert på bildet under og avgjøres av hvor våt det vil være i de sonene. En typisk sone er innenfor dusj og andre steder hvor vann spruter direkte.


Denne kan være overbelastet dersom pærene belaster mer enn den er ment å tåle. Jeg holder på å planlegge husets siste bad , men sliter veldig med å velge lyskilder. På badet nede har jeg noen bedritne spotter i taket som jeg ikke får justert rett, så det er håpløst å sminke seg. På det kommende badet er det ingen vinduer, og det blir fliser i grånyanser.


Ny taklampe som skal henge ned fra taket? Finn din nye lampe enkelt hos Christiania Belysning. Høy kvalitet til gode priser i mange modeller og stiler.


Nettbutikk med lamper til alle bruksområder! Vi har alt fra bordlamper til lyktestolper.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg