onsdag 30. november 2016

Maja design

Babyutstyr finner du hos Sprell - Lynrask levering - Stort utvalg - Kjøp her! Frakt kun 5- Gratis innpakning. Scrapbooking paper inspired by romantic vintage design.


We create innovative, high quality and well designed paper for scrapbooking and crafts. Our unique patterned paper are all inspired by romantic vintage style. We hope our beloved designs will inspire you to create great joyful creations.

Welcome to MajaDesign! Shades of the Alps - Cranberry 1- Shades of the Alps - Pine. MAJA DESIGN MØNSTERPAPIR. Arkene måler ca 12cm x 12cm og det er ark i pakken.


They are supposed to set you in an inspirational mood without too much controlling. We would like you to be inspired by the poems, words and photos. They are not given rules, they are just there as inspiration.


When craft is your lifestyle and paper is your devotion!

Mandag igjen, og min tur til å blogge. Discover the entire Maje world of ready-to-wear collections and accessories for women via the official Maje online US store. Maja Design , Uddevalla, Sweden. Arket måler ca 35cm x 35cm.


Velkommen til min side. Viser frem litt av det jeg har laget. Har du noe du gjerne vil ha laget men. Tosidig mønsterark 30. Herlige designark med sommertema for.


Monterer på ez-mount før bruk. Hele stemplet måler 5cm x 5cm. Arkene er kjempe flotte til alt fra bursdagskort, herrekort, guttekort og konfirmasjonskort. Da var nok en sommer på hell, her har det vært ferietid og scrapping har det ikke blitt så mye av. Jeg skal være med på et lokalt marked her, og har laget noen ting med tanke på det.


Like før jeg limte på en haug med blomster fikk jeg en tanke om at knapper hadde blitt tøffere. Og da var det bare å rote ned i knappe-esken min for å finne noen fine farger. Når knappene var på plass syntes jeg det ble finere enn blomstene.


Steampunk Style Canvas for dager siden Stick it Down.

Maya Design , Hoi An: Se anmeldelser fra reisende, artikler, bilder og gode tilbud for Maya Design i Hoi An, Vietnam på TripAdvisor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg