onsdag 19. august 2015

Lev landlig min side

Norges største magasinvarehus. Se våre aktuelle tilbud og bestill i dag! Compleet verzorgd naar Side. Magasinet oser av ro, skjønnhet og frisk luft! Få tilgang digitalt nå!


Lev landlig min side

Bli inspirert til å innrede hjemmet ditt med ro, sjel og landlig sjarm. Betaling skjer via faktura som sendes til deg enten i forkant av det første bladet eller i forbindelse med at du får det første bladet. Lev Landlig gleder seg til å dele det enkle, gode landlivet med deg. Som er en økning på fra året før.


Vi blir delaktige i leserne juleminner og tradisjoner og får oppleve jul på landet før og nå. Der var æ sannelig inne på Strikketur igjen- mangt og meget er strikka siden sist æ var innom her - men denne er æ veldig glad for at æ har fått til å strikke. Medierdrives av MedierAS. Jeg har både den fra barndomshjemmet mitt og fra min bestemors hus (her jeg bor nå) og fire andre.


Lev landlig min side

Lev landlig er nydelig - og så vakker i de fargene. De har jeg rammet inn og de får komme fram til første advent vært år. Jeg samler også på gamle nisser, nisseremser, gammel juletrepynt og snøkuler, sier Hanne Trine. Med landlig hilsen Wenche Westberg Gunnarstorp Hei, Wenche!


Det setter vi stor pris på å høre! Virkeligheten er nok ikke alltid like idyllisk som det ser ut på bildene. Liv Sandvik Jacobsen er interiørblogger og nybakt frilans fotograf og skribent, bosatt i Skien. I denne utgaven har Liv besøkt Jannes kjøkken i Telemark, se reportasjen på side 16.


Den superpopulære bokserien Detektivbyrå nr. Jørn Lier Horst (tekst) og Hans Jørgen Sannes (illustrasjoner) kommer nå som julehefte. På hver side er det en detektivoppgave hvor leseren kan finne spor og ledetråder i tekst og bilde. Bekijk het ruime aanbod op TUI. Ved siden av å ha fokus på at dyra skal ha det godt, forteller de også om hverdagen og om gårdslivet.


Her har jeg som du kanskje vet en egen side hvor jeg skriver om drømmeplassen min. I julenummeret, som er i løssalg fra i dag 22. Link på høyre side ) 2. Telefonnummer mangler, data er hentet fra offentlige registre.


Er dette er din bedrift? Viser 265–2av 6resultater. Vi er så heldige å være en del av boken, som er på over 2sider full av inspirasjon, flotte bilder og mange tips!


Alle som kommentere i sist innlegg vedrørende boken at de ønsket å kjøpe den, skal ha fått privat melding av meg i går. Hei, først takk for et kjempekoselig blad. Baker de nå, lurer på om.


Det gir oss stor inspirasjon til å utvikle oss videre, sier de to lykkelige vinnerne i en pressemelding. Hun vil også trekke fram hva som fenger folk av temaer i bladet. Kunne vi laget en felles aksjon på noe som opptar oss begge - Handleposer laget av noe annet enn plast? Kjersti lever landlig og vil fortelle litt fra egen hjemmebane. Sånn var det ikke før.


Da var det mannen min som kjøpte lamper, sofaputer og ting til heimen. Jeg var mest opptatt av jentene våre og hadde mer enn nok med dem da de var små. Nå kjører hun gjerne til Skien for et brukt Egersundservis. Eller til Søgne for å kjøpe takstein fra et bedehus som skal rives, til å ha på sitt eget tak. I stiftede magasiner klebes bilaget på venstre side i annen halvdel av bladet.


I limfreste magasiner klebes de på høyre side i magasinet. Andre ønsker på forespørsel. Vi kleber mellom legg, ikke første og siste legg. Bilaget kan klebes på aktuell annonse eller på redaksjonell side.


Dummy må godkjennes i forkant. På motsatt side ville jeg ha en plassbygd benk med nedfelt vask. Vis hele profilen min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg