mandag 31. august 2015

Små flasker med kork

Små flasker med kork

Sjekk ut Plastflasker Med Skrukork. Høyde fra til mm. Til maling av glass anbefales Vitrea 1og FolkArt Enamels. Små flasker , ca 2dl, med kork.


Hos oss finner du et bredt utvalg av fine glassflasker med kork og med lokk – både store og små. Flaske med patentkork ml. Sett med fire reiseflasker og to små , runde bokser.


Fin størrelse på flaskene, og grei kork til å porsjonere ut innholdet med. De små boksene som følger med er litt vel store, og lokket sitter veldig løst på. Eske med liter flaske med patentkork stk.


Små flasker med kork

Hvit skrukork til glassflaske. Jeg er litt på utkikk etter små flasker man kan fylle opp med. Jeg er faktisk på utkikk etter enda mindre flasker men med kork og ikke en slik. Vår anbefaling til oppbevaring av løsninger.


Her finner du også et bredt utvalg av matbokser og flasker som du enkelt får kan ta frem av sekken eller vesken når den rumlende magen setter inn. Ta en titt på vårt utvalg av krukker, bokser og flasker og bli inspirert. Jeg slet med det samme selv. Alle flasker som selges med kork er for store og korkene som selges er for store til små nok flasker.


Små flasker med kork

Det går ann å få kjøpt utstyr til å lage forskjellige korkstørrelser med i spesialbutikker for vin, men jeg valgte en annen løsning. Jeg vet ikke om det faller inn under barnematglass men jeg svarer i alle. Små glassflasker med kork - hvor får jeg tak i dette.


Skal lage bordkort til bryllup med slike flasker og ha sand og en papirbit inni. Lekker flaske til oljer, eddik eller sirup. Mini flasker med kork , str 2. Fine flasker med ulike former og fasonger med tett kork , såkalt patentkork! Lar deg oppbevare kaffe. Europris – Mer til overs.


Små flasker med kork

Gikk forbi en interiørbutikk her om dagen og der solgte de slike flasker med sånn gammeldags kork. Sånn som sitter fast i flaska. Lurte på om jeg skulle kjøpe noen å bare ha til pynt, for de kostet under kr stk. Men så var det å huske hva butikken het da.


Brug disse til din fest som enten bordkort, hjemmelavede shots, såkaldte favor gifts med ma slik eller andet. Disse flasker vil helt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg