torsdag 11. juli 2019

Marrakech farge soverom

LADY Supreme Finish Tre og Panel. Se inspirerende bilder av soverom og finn de rette produktene. Farge og inspirasjon. Se og bestill fargekart. Nina fra Stylizimo blogg har malt soverommet i det nye huset.


Følg med på bloggen, vi følger Nina under hele oppussingen. Se soverom - før og etter her. Kanskje på et soverom ? Vi har Marrakesh på allrommet, veldig fin og varm farge , derfor ville jeg ikke hatt den på soverommet.


Vi har fargen fabrikk på soverommet, en kjølig blågrå farge. Hvertfall veldig fornøyd med den, har også eikeparkett og så klart hvitt tak. Fridas lille hjem Så kjekt at du tok deg tid til å komme innom her hos meg.


Jotuns mest populære. Jeg heter Linda og her bor jeg sammen med samboeren min Ole og sammen har vi en liten. Uansett er det viktig å bruke farger riktig når du innreder. Kalde farger virker beroligende, mens varme farger gir energi.


Vi er store tilhengere dine farge råd:). Velg mellom spennende storbyer. Pakkereiser med fly og hotell. Spar tid og penger på neste hotellreservasjon. Jeg har gått igjennom utallige kataloger, vært og sett på fargeprøver osv.


Jeg finner mye jeg liker men jeg er usikker på om det faktisk passer seg på et soverom da jeg ønsker noe som hverken er altfor lyst eller altfor mørkt og det skal være en farge som gjerne gjør meg litt rolig men heller ikke blir kjedelig. Eventyrlig oppussing med Huntonit. Ettersom soverom er forbundet med ro og hvile er det flere som tør å gå for mørkere farger her, gjerne blått og grønt. Vi leker også litt med flatene vi maler, stadig vekk dukker det opp eksempler på at vegg og tak males i samme farge , eller at dører, lister og vegger er i samme nyanse.


Jeg synes grå farge på veggene i stua er veldig fin - hvilke farge har dere som ligner på bildet? Og kanskje frå skifer på peisen. Her finner du et utvalg av våre fargekart til maling både innendørs og utendørs. I vår online-fargevelger og i våre butikker kan du se alle våre farger og.


Marrakech farge soverom

Vi beholder muren som stod der, men den skal få en helt annen farge. Bjelkene er sparklet og klare til å grunnes. Men nå MÅ vi bare se hvordan fargen vi har valgt ut blir seende ut!


Det blir jo ikke bare den ene veggen, men tre av veggene… ! Gjerne en farge eller et mønster som fengslet blikket, men nå dør fondveggen ut. Marrakech … Herlighet dette blir spennende å se! I følge Larsen har vi blitt tøffere. Vi ønsker en helhet i rommet og har større tro på oss selv. Alle fire vegger skal males.


Og de skal helst males i lune, duse og trygge farger. For å variere kan vi male en dør i en annen farge enn resten av rommet. Ta skogens vakre natur inn. Tapetet Pine med furuer er et rolig mønster med trær som passer perfekt i både stue, og soverom - ja, egentlig alle rom!


Det vakre skog-designet fås også på lys bakgrunn i duse sarte toner til lysere interiør. Et vakkert innslag i hjemmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg