tirsdag 6. januar 2015

Mandala veggteppe

Symbolet er symmetrisk omkring et sentrum, ofte bestående av en firkant med sirkler, av og til mangedelt eller med spiralform eller hjulform. Den benyttes som støtte i meditasjon, særlig i Tibet og Japan. You searched for: mandala tapestry!


Etsy is the home to thousands of handmade, vintage, and one-of-a-kind products and gifts related to your search. No matter what you’re looking for or where you are in the worl our global marketplace of sellers can help you find unique and affordable options. For vesteuropeere er veggtepper noe uvanlig.


I Den orientalske kulturen er veggtepper svært vanlig. Nomadene brukte de til å pynte teltveggene. Den vestlige verden overtok denne tradisjonen.


Ufattelig nok gir veggteppene et inntrykk av et maleri. Lekkert chakra teppe i regnbuens farger. Rundt) publisert av Sara Hammergren i Oslo. Teppet er glatt og blankt og laget i lett og tynt polyesterstoff. Enklere blir det nesten ikke å lage et veggteppe.


Hvem hadde trodd at dette kunne bli så stilig? Tekst: Mette Kristine Brinch og Linnea Ek Blæhr. Markedets beste utvalg av håndlagde kvalitetstepper til en rimelig pris. Denne vakre pleddet kan også henges opp som et veggteppe for å gi din egen stil til et helt spesielt rom.


Størrelse: 1x cm. Eg vev bunadsforkle til Sognabunaden. Elles så vev eg forskjellige produkter som løparar, puter, brikker, filleryer og veggtepper. Mandala tepper og puter. Veggteppe i artquilting fra Kjellfrids eplabutikk.


Kjøleskapmorro - but first coffee. Maleri mandala fra HobbyVimsa. Motiv: Persisk veggteppe med broderi, fra ca. Romaedal, Stange, Hedmark.


Heii, Håper du likte denne videoen og gi den en tommel opp hvis du gjorde det. I dag har jeg egentlig planer om å ta livet ganske chill, haha. Jeg gleder meg utrolig mye til teppet kommer, og at jeg evt kan få brukt det som en bakgrunn når jeg tar bilder.


Kjøpt i julegave til sønnen min for år siden. Foustat Traditional Crafts Center, Kairo: Se anmeldelser fra reisende, artikler, bilder og gode tilbud for Foustat Traditional Crafts Center i Kairo, Egypt på. This Pin was discovered by Lily B. Discover (and save!) your own Pins on Pinterest. Inspirasjon er svært viktig.


Epla er et nettsted for kjøp og salg av håndlagde og andre unike ting! It includes yarn, instructions, a needle and fabric. I believe the kit is complete. Over a thousand of the best marble free vector art downloads from the Vecteezy community. Download and edit marble free vector art under creative commons.


Det seg frå ei : eg men kan I så ? Men vi etter eller vil. Indiska erbjuder en unik mix av mode och inredning till bra priser online och i butik. Fri frakt över 1kr Leverans 1-dagar Fri retur i butik.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg