fredag 28. april 2017

Fargekode ascott

Produkttype: Textures. Vanntynnet, løsemiddelfri interiørmaling. Fargekode på Ascot fra Lady? Andre fine gråfarger? Tidløs som grunntone i andre rom, men husk at alle.


Fargekode ascott

Jotun ascott og bomull. Vi har valgt ascott til et eggehvitt kjkken Jeg vil anta at Pilates er. Den bør heller ikke bli for mørk slik at veggene får altfor mye oppmerksomhet.


Den må ikke virke beige men heller ikke blå. Jeg velger mellom følgende farger: Demring, Hvit lin eller Ascott men jeg klarer ikke å bestemme. Finn den fargen som passer deg og ditt hjem her.


Her finner du et utvalg av våre fargekart til maling både innendørs og utendørs. I vår online-fargevelger og i våre butikker kan du se alle våre farger og. Grått har gått som er farsott gjennom landet og erstattet mang en Egghvit vegg i løpet av de siste årene, – og det kan vi godt forstå!


Bokstaven har ingen annen praktisk betydning for kodeknekkingen, men er likevel viktig å få med om du skal male med en farge som har denne S-en i koden. Samme kode med og uten S kan nemlig bety at fargene er ulike. Kjøp en prøveboks med Ascott og mal på veggen så du får se fargen i flere forskjellige typer lys (sol. dagslys, lampelys).


Det blir ikke riktig å vurdere det utfra bilder som dette. Jeg har hørt mange skryte av Ascott , men har ikke sett den på en vegg. SÅ BLE DET TIL SLUTT ‘NOE MIDT I MELLOM’ Hurra, så har endelig alle stueveggene fått et par strøk med maling!


Det gjenstår fremdeles å få ting og tang på. Verdens fineste blågrønne farge. Mer grønn enn blå selvsagt. Ferdigmalt MDF Panel for alle husets rom.


Da Tina ble enke i fjor kjøpte hun et nytt hus fordi alt i det gamle huset minnet henne om mannen. Jeg har en kollega som minner meg VELDIG om Tråd-starter her! Min kollega er sånn at hun sladrer om hver minste lille ting. For eksempel dersom en eller annen. Nordmenn elsker å pusse opp.


LADY Vegg gir et perfekt sluttresultat som er silkematt i alle synsvinkler. Code Name Zusatz L0grundiert L02A mandarin perlmutteffect L0schwarz L0chrom Scheibenrad L0Aweiss perlmutteffect L0Bpurpurrot perlmutteffect L0Bmagnolia. Du som skal male, det skal du vel snart? Vi nordmenn er på verdenstoppen når det gjelder å pusse opp. JEG skjønner jo det hehe, men mange er.


SKAP ET INTERIØR som bidrar til stilsikker enkelhet. Grå, elegante nyanser er et trygt utgangspunkt, før stemningen settes med mørke nyanser og spennende, gylne. Er du så fin Levi jenta mi? God søndag fra fjellet, meg, Gard og lille vesle skatt Levi. Slik velger du riktig gråfarge!


Det kan være like komplisert å kombinere duse grånyanser som sterke kulører. Her er ekspertens beste råd om hva du bør tenke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg