tirsdag 25. april 2017

Frisør tromsø jekta

Velkommen til Kensaq. Finn frisør tromsø jekta i dag! Ta gjerne kontakt på telefon eller kom innom vår vakre salong for en hyggelig samtale! OM JEKTA Hvem er vi Ledige stillinger Intranett.


PNINGSTIDER BUTIKKER TILBUD AKTUELT GAVEKORT OM OSS.

VIC Vila Vinmonopolet Vita Vitus Apotek. Volt Volvat, Nordnorsk Hudlegesenter WOW Yogurt Heaven. Tromsø Kiropraktikksenter Urban Vero Moda. I Sayso ser vi på håret som ditt viktigste assessoar og vi har ekspertisen på behandlinger og produkter som gjør det mulig for deg å være fin på håret hele året, også mellom frisørbesøkene! Du finner våre dyktige frisører i salonger over hele Norge.


Høst frisør er en salong som ønsker å kunne tilby produkter som er milde og snille både mot våre kun. Skal du klippe eller farge hår eller kanskje sette inn hair extensions kan du finne en frisør som kan hjelpe deg her. Godt å ha en frisør som ser og forstår.

Veldig fornøyd og ellers fantastisk. Er du vår nye frisør ? Hos oss har vi et godt miljø bestående av vippeteknikere, negeltekniker og hudpleiere. HØST FRISØR tilbyr milde og snille produkter. Vi holder til i moderne lokaler midt i et pulserende kvartal med kafeer, restauranter, shoppingsenter og byens største motebutikk som noen av de nærmeste naboene. ZapMeta Tilbyr Oversikt fra Søkemotorer.


Ring eller kom innom vår vakre salong! Bestill drømmeferien med Agoda. Har tidligere selv vært fornøyd etter å ha blitt. Milde og snille mot både mot våre kunder og miljøet. Velg det beløpet som passer best for deg.


Når kortet er aktivert har det gyldighet på ett år. Kortet brukes som et vanlig betalingskort, uten PIN-kode. I løpet av min praksistid trenger jeg trening for å utvikle meg til å bli en erfaren og dyktig frisør. Alt mitt arbeidet blir kvalitetssikret og nøye evaluert av faglig veileder.


Naturlig nok bruker jeg noe lengre tid på arbeidet og jeg ønsker derfor å gi deg en redusert pris.

Klikk deg inn på bestill time og lærling Emilie her i. Nytt frisørkonsept som tilbyr rask og effektiv hårklipp for damer og menn. Hyggelig frisørstudio med erfarne og kreative ansatte. Sjekk priser og les kundeomtaler før du bestemmer deg.


Vi er kreative å jobber med det meste innen hår. Vi er en fargerik og utradisjonell frisørsalong som utfører alle typer klipp, fargedesign, styling og make-up. Våre frisører er en blanding av godt erfarne frisører og juniorfrisører. Vår parykkavdeling som er skjermet fra resten av salongen har til enhver tid inne et bredt utvalg av parykker med god kvalitet.


Dame og herresalong med både drop-in og timebestilling. Det er første gang jeg er hos Celius, og ble kjempefornøyd med en kul kort klipp! Jeg er spesielt fornøyd framme og på sidene - neste gang vil jeg ha endre litt bak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg