fredag 21. april 2017

Inspirasjonsguidennorge

Inspirasjonsguidennorge

Lite ante jeg da at jeg pr. Jeg er ydmyk og stolt over dette resultatet og må nesten klype meg litt i armen innimellom. Besøk Norges flotteste SPA Resort. En post får omtrent 91. I InteriørMagasinet finner du spennende interiørreportasjer og innredningstips, livsstilsreportasjer, design og antikviteter, belysning, arkitektur, kunst og kultur.


Inspirasjonsguidennorge

Porselensvask og messing – den rene, cleane stilen. Vi er så glade for at vi fikk et spisebord på kjøkkenet også – uten at det ble trangt! Sort og grått gjør det klassiske kjøkkenet litt barskere:) Hvite fliser på hele veggen gir et røft og rent uttrykk. Elisabeth er utrolig dyktig med sin Instagramprofil.


Her finner jeg alltid masse inspirasjon! Så fulgte et lite digitalteventyr. Inspirasjonsguiden Norway Det er ikke alltid lett å oppdage de små perlene.


Inspirasjonsguidennorge

Vi har vært på oppdagelsesferd for deg og funnet butikkene hvor du kan bli inspirert. Det er kun mulig å sitte i Juryen år av gangen, derfor er det noen nye flotte navn med i neste års Jury. Juryen er nøye sammensatt og alle er unike og svært dyktige innenfor sine områder. Hun har i sitt arbeid som stylist, fotograf og initiatvtaker til Gullfjæren Interiør Awards svært god oversikt over trender og farger.


Annonse Da har jeg en veldig hyggelig konkurranse til dere! Det er utrolig mange flotte uterom i Norge, det har derfor vært litt av en oppgave. Annen informasjon som er angitt for denne konkurransen er at oppgaven er å Instagram-konkurranse og at konkurransen er gratis. Du får se årets fineste fliser, vi viser deg også flere av våre nyheter til baderom.


Sjekk vårt fotogalleri for eksempler på kalk- og tradisjonell maling. United Influencers is a full service influencer marketing agency. For authentic, meaningful relations between influencers, brands and consumers. Hun holder jevnlige Instagramkurs og inspirasjons-foredrag.


Hun har tidligere jobbet i Nordic Choice Hotels med å markedsføre de største Spa og Resort hotellene i Norge. Det betyr utrolig mye for meg å være i finalen i Vixen Blog Awards. Det gir enormt med motivasjon til å fortsette med det jeg gjør. Marianne regnes som en av Norges dyktigste på Instagram. De deler bilder fra hjemmene sine, og interiør de liker og inspireres av.


Ikke minst er de til stor inspirasjon for andre. I dag er siste sjanste til å. Etter en herlig sosial kveld fikk jeg en god natt søvn før turen gikk videre til København. Det er sol,det er sommer og vi har masse fint sommertøy i butikken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg