torsdag 6. april 2017

Fingerbøl til strikking

Kjøp i Distrelecs store produktkatalog. Rask levering og super service! Kjøp alt av tilbehør til strikking - strikkepinner, rundpinner, nåler, knapper og mer. Ergonomisk Fingerbøl , Medium.


Vinn 5kr til garn.

Registrer deg til Hobbiis gratis nyhetsbrev og motta gode tilbud og tips på mail om hele sortimentet vårt. Du deltar samtidig i konkurransen. Spørsmål om produktet eller spørsmål til andre som har skrevet en anmeldelse. Når du først er begyndt å strikke med en fingerbøll, vil det fort bli tilbehør du ikke kan unnvære.


Vårt utvalg består av fingerbøller i god kvalitet til strikking og sying. Her finner du Norges beste utvalg i kvalitetsnåler fra Prym. Prym har nåler til alle formål, enten om du skal sy i den fineste silke, lappe olabukser, sy i skinnjakke eller reparere møbler.

Når det gjelder synåler, så er det viktig at disse er glatte slik at de glir lett igjenom stoffet uten at de lugger. Siden det aldri utviklet seg til noe vakkert vennskap prøvde jeg med syrunger. Det ble et bekjentskap av typen man nikker vagt til på gata. Det er mulig å bestille slike bånd med eget navn.


Minstebestilling er da. Justerbar fingerbøl fra Clover, som har en behagelig passform rundt fingeren. Fingerbøllen har en åpen topp, og du unngår derfor den innestengte følelsen man ellers kan ha med andre fingerbøller. Dessuten gjør den åpne toppen fingerbøllen spesielt velegnet til folk med lange negler.


Har fingerbøl fra hele verden, men når jeg bytter så vil jeg helst ha fra Norge. Her er et bilde av “fingerbølveggen” min. Hyllene er spesiallaget av en snekker, men nå har samlinga økt slik at jeg skulle nok hatt noen slike hyller til. Dukkeklærne skal til Russlan til et barnehjem vi støtter gjennom stiftelsen Hjelp til Russland. Det hele startet med at mor kom hjem med fingerbøl fra reiser, og så begynte både mor, jeg, og begge søstrene mine å samle på dem.


Den ene søsteren min har mest, men jeg tar innpå! Garn og pinner, egne og oversatte oppskrifter.

Jeg har ca 6fingerbøl. Glassperler som egner seg spesielt til strikking fordi hullene er litt større. Rundpinne beskyttelse 3. Admin forbeholder seg retten til å akseptere, avslå eller fjerne enhver produktanmeldelse som ikke er i tråd med disse retningslinjene.


Elastisk sytråd for strikking , hekling e. Disse passer til tynt garn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg