torsdag 12. september 2019

Plastidip biltema

Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Alltid rask levering og frakt.


Music: - Tobu - Candyland - Eric Prydz - Opus - deadmau- Let Go Feat. Ekstremt populær som maling til bil og bildeler fordi den er lett å legge og enkelt kan. Välkommen till Mitt Biltema.

Som användare av Mitt Biltema kan du handla kampanjprodukter till specialpriser, skapa inköpslistor för alla tillfällen och få en översikt över dina köp med digitala kvitton. Som medlem får du rabatt på produkterna i den gär kategorin. Mekonomen kan du gå med via den här länken.


Vi har to typer det går mest i, grå og sort er det mest kjøpte, og de koster 1kroner boksen. I går kjøpte jeg meg både sort og transparent gummilakk på Biltema for å teste ut. Planen er å påføre transparent lakk på deler av motorsykkelen for å beskytte mot riper etc.


Men jeg testet så klart ut på noe annet først for å være sikker. Målet ble derfor en linjal jeg hadde som er av alluminium.

Disse spesielt tilpassede fargene vil gi. Hei, noen har tatt seg friheten av å plastidippe store deler av bilen min. Blant annet dører, høyre kanal, bak på venstre side, alle felger og inni ventiler. Nettoinnhold: 400ml (311g).


Til beskyttelse og dekor! Kun kreativiteten setter grenser for denne foliesprayen, som kan spiffe opp alt fra felger til bærbare datamaskiner. Det der såg jo faktisk ganske bra ut. Lakken ligner mistenkelig på plastidip som er voldsomt i vinden for tiden.


Skal tro om det kan være plastidip dette ? Jeg har ihvertfall tenkt å prøve dette på salongen og muligens blaseren om det blir bra. Hva betalte du for boksen ? Jag hade plastidippade R fälgar, det blev skav så det lossa lite i kanterna när man körde krängningsmaskinen. Det var också ganska lätt att riva loss lite dipp runt bulthålen om man inte var försiktig. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Find more about Biltema here.


If you are looking for Biltema click here. Vurderer å lakkere hele bilen med plastidip , da grønn metallic ikke er den tøffeste fargen, samtidig som min rustutbedring ikke ble helt bra.

Väldigt exklusiv dip som skiftar nyans i sex olika färger. Dette er på grunn av at plastidip kan brukes til å lakkere felger og diverse for en veldig billig penge. Enkelte bruker det og til å lakkere hele bilen. Hos diverse båt forhandlere kan du finne plastidip i Norge.


PlastiDip på spray Pure Purple. Dette på grunn av at båteiere bruker plastidip på blant annet tauverk og diverse duppeditter. Handla till Bra Priser hos oss.


Farger, lakk og overflatebehandlinger. Vi gir deg produkter av høyeste kvalitet med gode priser og kort leveringstid. För skydd och dekoration!


Endast kreativiteten sätter gränsen för denna foliespray som kan piffa upp allt ifrån fälgar till laptops. Fungerar på alla blanka. Takk for tips om eposky på biltema. Har kjøpt formbar plast og er kjempe fornøyd med det.


Skal teste denne epoksyen på biltema også. Den er en del dyrere enn plasten ser jeg, så blir nok mest plast på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg