mandag 30. september 2019

Vognpynt heklet

Søk Fortere, Bedre og Smartere her! Kjøp vognpynt hos Babyshop. Vi har alt fra baby og opp til eldre barn. Elefantranglen er også skjønn! Den får du oppskriften til hos Trollungen her.

Da jeg gikk gravid med Sander heklet jeg denne vognpynten til det lille nurket i magen. Dagens oppskrift: Vognpynt med ugler Hver dag legger vi ut tips om en gratis hekleoppskrift. Noen ganger er det en ny oppskrift, andre ganger kan det være en oppskrift som fortjener å tas fram igjen. Disse fine hjerte er fine å bruke som vognpynt , de er så fine så har jeg strikket et par stykket og har som pynt.


Hjertene er utmerket måte å bruke opp restgarn, du kan også kombinere det farge du ønsker. Blir det lite håndarbeid. Disse kan du lage både for dukkevogn og barnevogn.


Begge er heklet med nål nr.

Ting har vognpynt og annet tilbehør til barnevognen. En flott, heklet vognlenke som er fin å se på for både baby og forelder. Da var endelig siste verket på vogna ferdig, så nå kan lillebror bare komme.


Hjemmehekla vognpynt med ugler på. Falt helt for den når jeg så den, og det er jo så populært med alt med ugler på for tiden. Hei og god dag :) Dårlig vær i dag , får kose seg inne med litt håndarbeide. Har laget en ugle vognpynt på bestilling. Er dette noe en nybegynner kan klare?


Har så lyst til å lage en sånn vognpynt , men har ikke heklet før. Heklet i Baby Merino fra Drops. Tenker selvfølgelig å begynne med noe lett som en klut eller noe, men tar det mye øving før jeg kan prøve meg på denne tror du? Angela Musikkuro - Blue Dino.


En helt nydelig musikkuro fra Liewood. Nydelig heklet vognleke fra Sebra. Vognlekene er laget for hånd. Endelig er hekleoppskriften på elefant-vognleken her!


Denne vognleken var svært populær i den tiden jeg solgte ferdig-heklede produkter.

I oppskriften får du. Oppskriften på vognleke med ugler er svært populær og det skyldes nok alle de herlige kombinasjonene med farger du kan lage den i. Kjempe flott hjerte :-) jeg er klar for å hekle kanten rundt nå. Bare lurer på om du har heklet en runde med fastmasker først og så en runde med å lage buene med staver etterpå?


Ugle vognpynt Jeg fant en fin vognpynt på nettet og lette etter mønster,. Seks stykker i rundingen som på bildet ble feil. Så da heklet jeg istedet. Fyll på med litt vatt før du heklet sammen hjertet. Disse hjertene skal snart bli satt sammen til vognlenker og vognpynt.


Det skal også mange andre hjerter i flere farger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg