onsdag 18. september 2019

Pusse opp gangen blogg

Vi renser og pusser tennene dine. Olso Tannlegesenter, time på dagen! Få den laveste pris her! Det var helt vill følelse å gå i gang med den aller første romkonkurransen. Første oppgave var å lage en entré til Huset.


Vi hadde gledet oss veldig, og gruet oss like mye til denne elleville reisen vi hadde begitt oss ut på. Spar penger - Finn Nettets Beste Tilbud! Gangen ETTER oppussing! Hvordan skal gangen brukes? Dette gjorde vi med gangen.


Neste prosjekt her i huset er nok å pusse opp vindfang og hall. Uansett utgangspunkt for oppussingen, er gangen det første rommet du kommer inn i når du entrer boligen. Men nå etter jul må den taes.


Pusse opp gangen blogg

Det skulle vært gjort for flere år siden, men dere vet. Tak, vegger, pipe og dører. FØR OG ETTER: Flatene i den gamle gangen var robuste, og planløsningen kurant. Men entreen var mørk, og mangelen på oppbevaringsløsninger gjorde at det fort ble uryddig. Fra hovedgangen kommer man inn i enda en gang.


Valget av samme gulvfliser binder de to rommene sammen. Vi holder på å pusse opp gangen nå, og jeg ser for meg noe lignende. Så fint det ble med kalkgrått i gangen :) viste bloggen din til mannen min. Et lite rom med mange formål, gangen bør være både praktisk og hyggelig.


Pusse opp gangen blogg

Det er noe helt spesielt ved å eie sin egen leilighet for første gang. En blogg for alle som liker eller bygger med TRE – ute og inne! Ikke glem taket når du skal bygge nytt eller pusse opp.


Lekestue ble til byggeguide. I samarbeid med Ellos kommer jeg nå med fantastise tips på å pusse opp soverommet. Har også en rabattkode som gjør at du får hele avslag på handlekurven i nettbutikken. Noe som er veldig viktig ved oppussing av soverommet.


Ellos har forresten et stort utvalg av både tekstiler og belysning. Her byrja eg så smått å pusse opp for år sidan og som sambuaren min seier blir eg nok aldri ferdig;) Eg har heilt sidan eg var lita jente likt å ommøblere, snekre og pynte. Tenk på hvor boligen, og dermed også gangen , ligger. Er det en leilighet i 4. Eg er ei jente på år som bloggar om huset mitt. Vi har overtatt leiligheten etter foreldrene mine og skal pusse den opp.


I denne bloggen kan du følge med på prosessen. Tenk langsiktig når du skal pusse opp. Spar miljø, penger og unngå år med irritasjon ved å skape et resultat som tåler tidens tann. Egentlig oppsummerer denne overskriften alt jeg prøver å formidle.


Pusse opp gangen blogg

Det mest miljøvennlige tiltaket du kan gjøre når du pusser opp , er derfor å gjøre det ordentlig – én gang. Ved å pusse opp gangen kan du heve førsteinntrykket av boligen din betraktelig. Det er i gangen du danner deg et bilde av boligen du kommer inn i. Kanskje har du allerede tenkt over det når du kommer hjem til deg selv?


Trenger du inspirasjon når du skal pusse opp hjemme? Nok om det i dag skal jeg faktisk begynne å male huset utvendig for det er så mye jeg vil gjøre med gangen og sliter med å finne farge så da får jeg gå på å begynne å male huset istedenfor. På denne siden kan du få noen flotte ideer til hvordan du kan skape drømmebadet og drømmekjøkkenet. Jeg skal pusse opp kjøkkenet.


Så , jeg har litt jeg skal gjøre noen dager fremover for å si det sånn. Jeg ville ha beskrevet stilen min som følger: glamorøs og litt “ekstra”. Denne kan males i en annen farge enn resten av gangen.


Ofte består gangen av en nisje hvor sko og klær samles, forteller Nimer. Eller du kan male med en matt farge og lakke over fargen med en blank lakk. Kanskje bør du også vurdere helblank maling som er lett å tørke ren. For den som vil ha farger, men ikke for mye, er gangen rommet å.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg