mandag 6. april 2015

Trollhassel interiør

Trollhassel interiør

Stort utvalg av fint interiør. Rask og enkel handel på Ellos. Kjente merkevarer til gode priser. Her finner du artikler om trollhassel til inspirasjon fra Mester Grønn. Greiner blir mer og mer populært å pynte med til jul.


Trollhassel interiør

Du kan velg mellom trollhassel , ilexgreiner, bjørkekvister, lerkegreiner silkefuru og andre grønne greiner. Mange av greinene kan du pynte med både inne og ute. Sett sammen flere greiner i en stor vase eller i en stor krukke. Trollhassel er fin alene eller dekorert med hengende pynt.


Se flere ideer om Dekorasjon, Interiør og Julepynt interiør. Enkle grener av trollhassel i en vase er en fin basis for å lage en dekorativ juledekorasjon etter din egen smak og stil. Pynt dem med hjerter, stjerner eller kuler.


Trollhassel interiør

I grått, hvitt eller sølv. Eller bruk den julepynten du har, i de fargene du liker best og helt etter din egen smak. Tente lys i alle varianter, pynt og interiør i hvitt, gull og sort i kombinasjon med kongler, grener, granbar og trollhassel – dekorative naturelementer – gir en naturlig og delikat julestemning. Vi er opptatt av at julepynten skal passe til det eksisterende interiøret , så hjemme hos oss er. Torget Til salgs Møbler og interiør Dekorasjon og pyntegjenstander Andre pyntgjenstander.


Jeg bare elsker interiør. Nå i juletider kan jeg holder på slik i flere dager. Pynter, ombestemmer meg, tenke ut hva jeg skal ha, hvordan jeg skal ha det, farger, kombinasjoner osv osv, til Stig (min mann) store fortvilelse. Eg er veldig fan av å bruke naturelement i interiør og i dag har eg eksperimentert med trollhassel og julepynt i stova.


Det er utruleg kva det gjer med stemninga her i huset. Og apropos huset, i helga var det nøyaktig år sidan vi flytta hit og eg kan berre ikkje fatte kor fort tida går! Synes de er så dekorative med den spiralsnodde greinstrukturen. Nå som det snart er jul måtte jeg jo pynte dem litt, men jeg synes den er utrolig dekorativ uten så mye pynt også.


I denne har jeg hengt små englevinger, hjerter og prismer og ei lyslenke, så den fungerer som en fin lampe. Oppskrift og fremgangsmåte kommer i senere innlegg. I jula har kvisten fått en fin plass i stua. Pyntet med små hjerter og stjerner i krystall.


Trollhassel interiør

Prismer,,,,og juletreets gamle sølv. Nå som julen er over og ikke alt er dekorert med rødt lenger står greinene der alene og jeg synes egentlig de passer fint alene uten mer dekor på. Det gjorde seg kjempe fint som pynt på trollhassel , nesten litt påske-steming med vårfargene.


Vasen har fått plass på kjøkkenet, i kroken på kjøleskapet. Og da jeg mest sannsynlig ikke får plass til noe juletre i den lille leiligheten min. Velkommen til Blomster i Livets Hage,bloggen om hvite landlige interiør ,livets små og store gleder.


Kreative utfoldelser og.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg