mandag 5. august 2019

Kristine weber før og etter

Kristine weber før og etter

Elsker jul, julestemning, lys, og vinterlandskap – så nå gjelder det å nyte før varmegradene kommer om noen dager igjen #128578; Helt til slutt – om du bestiller coaching hos meg innen 4. Passer det ikke med coaching nå før jul? Det enkle er ofte det beste og du trenger ikke gjøre det komplisert for å få en sunnere livsstil. Hun er opptatt av matlede med hjemmelaget, proteinrik mat som gir en sunnere kropp. I dette intervjuet deler hun tips om trening og kosthold til våre lesere. Fortell litt om deg selv, Kristine.


Kristine weber før og etter

Selv har hun dilla på sunnere varianter av vafler og lompepizza, men på lørdagskvelden er det ordentlig sjokolade og vaniljefugde som gjelder! Kristine har aldri deltatt i konkurranser før og fikk 1. Kaster du grøtrester etter baby? Sukkerfrie, de aller fleste proteinrike, og alle veldig gode! Pris: 1kr Dette innlegget ble skrevet i Annet, 28.


Bloggleserne vil blant annet vite hva som er hemmeligheten bak 30-åringens fantastiske kropp og det kommer stadig spørsmål om hva hun spiser og hvordan hun trener. Bodyfitness på Sandefjord og 3. KUNDERESULTAT ETTER 8. View this post on Instagram Denne økta kjørte jeg før helgen – helt fantastisk for rygg og skuldre. Etter hvert ble bloggingen litt mer om det daglige livet mitt, enda flere diettdesserter, mer fokus på middager, og resten er historie, som de sier. Mitt fokus og mine mål har jeg sett for meg før de er skjed det er kanskje det som kalles å ha en visjon.


Deler på denne siden. Hjelp for tilgjengelighet. Enkelt og godt etter trening, eller i. Linda Stuhaug - sunn matglede. Nettsted for helse og velvære.


Dette ble tankegangen min hver eneste dag, og etter tre år var det på tide å ta det store steget. Jeg fikk kontorjobben og jobbet som controller innen regnskap og finans i nesten år før jeg kastet inn håndkleet. Fitness var aldri min driv for å starte eller drive med styrketrening, men jeg ble med på konkurranser fordi jeg så at jeg hadde riktig fysikk til det. For meg er det viktigst at jeg holder meg sterk og frisk, sier Weber. Hun er tidligere norgesmester og nordisk mester i bodyfitness.


Hun har tusenvis av følgere på kostholds- og treningsbloggen sin, kriweb. Få de beste oppskriftene på sunn og god mat og Kristines treningsprogrammer. Hvis man også spiser riktig mat, vel og merke.


Enten du vil bygge muskler eller gå ned i vekt og senke fettprosenten, finner du kostholdsplaner og treningsprogrammer tilpasset dine mål. Treningsprogrammer både til studio og ute. Alle oppskriftene er proteinrike og familievennlige, glutenfrie og uten sukker. Dette skriver min Strongbodykunde etter bare uker: _____.


Kristine weber før og etter

Det har gitt meg de resultatene jeg trenger for å holde motivasjonen oppe og ikke minst har jeg endelig kommet godt på vei mot å endre tankesettet når det kommer til mat. Visst sausen er litt tynn (dette vil variere litt etter kva merke kokosmelk du bruker): bland ut litt maisenna i kaldt vatn, og tilsett i ein tynn stråle i woken medan den koker til passelig fylde. Stek karbonadedeig, rør sammen tomatene, hvitløken og olivenolje – kjør med en stavmikser før du tar blandingen over i stekepanna. Smak gjerne til med litt sukker om du ønsker, før du krydrer godt med salt og pepper! Kjevle så deigen ut på et bakepapir, før du tilsetter fyllet og topper med ost og chorizo.


Vi bryr oss om ditt personvern. Aller Media, som er ansvarlig for dine data.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg