mandag 12. august 2019

Minty breeze soverom

Selv om Minty Breeze er en minttone, oppleves den ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Ekstra fin blir fargen hvis du maler med den supermatte LADY Pure Color. En grålig litt skitten minttone.


Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Fargen er fantastisk både matt og blank. Duse, matte hudtoner er også superpopulært - røffe rosatoner med et hint av rødt. Isbre er helt fantastisk den og!


Litt mer blått i den enn i minty breeze. Welcome to crazytown! Minty Breeze forvandles fra lys til mørk med dagslyset i hallen, og er lekker til Klassisk Hvit. Vi har Minty Breeze som basisfarge i fire etasjer, fordi den minner meg om Art-deco-stilen.


Fantastisk fine farger du har valgt! Gleder meg til å se bilder! Virker som vi har akkurat lik stil, så gleder meg til å følge med på oppussingen fremover :) Ha en fin kveld med vakre Levi! Alle er fine farger☺ et lite tips St.


Pauls blue er rååå fin på soverom , men kan være veldig voldsom i større rom. Minty breeze er helt nydlig men veldig lys. Har prøvd den i flere rom. Min favoritt er Balanse.


Blågrønne farger som Dark Teal og Evening Green har likheter med populære St. Pauls Blue og Minty Breeze , som begge har slått seg opp som bestselgere de siste årene. Er du modig nok til å male en vegg eller fire rosa, er fargene Silky Pink, Dusty Rose og Myk verdt å sjekke ut. En mil frisk mintaktige farge.


Dersom det er opplett og lyst ute ser minty breeze ut som jade-fargen hos meg f. Alle malte med minty breeze en periode og til og med venterommet hos legen min har den fargen, så jeg ville i hvert fall ha funnet på noe litt mer kreativt Dessuten vil den sannsynligvis gi liten kontrast og bli for blass som noen andre her også nevner. Jeg har minty breeze. Ny sesong, nye farger. De færreste maler vel veggene flere ganger i året, men det er gøy å la seg inspirere av de siste fargekartene og hvilke nyanser som er i vinden. Kanskje du blir fristet til å få nytt soverom eller kjøkken i høst?


Denne høsten står balanse og harmoni i fokus. Så da ble det Minty Breeze isteden da, som jeg hele tiden hadde lyst på, men ikke var helt sikker på om jeg turte å velge. Husker forsatt med gru grønnfargen M og jeg valgte å male vår første stue i, og jeg har lovet han å aldri aldri finne på noe så fargeblindt igjen. SOVEROM Med flotte, forseggjorte dobbeltsenger i heltre fra Kistefos er grunnlaget lagt for en god natts søvn. Men det ble fint denne gang.


Her ivaretas det praktiske så vel som det estetiske, med tilvalg som skuffer eller fyllinger på sengesidene og høy eller lav fotgavel. Garderobeskap rundt seng gir en god utnyttelse av plassen på soverommet. Kjøkken i fargen Minty Breeze Hovedsoverom i rosafargen Sukkertopp. Godt mannen er fargeblind.


Minty breeze soverom

Det skal males med Jotaproff akryl 07.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg