torsdag 15. august 2019

Pynt på stuebordet

Pynt på stuebordet

Her finner du en stor mengde festtilbehør. Stilfulle designede stuebord. Alt går i lys grå, offwhite, brunsvart, grått og pyntegjenstander i sølv og hvit. Vi har et stuebord som er 120x8 men vi har ikke noe pynt å ha på bordet, alt er veldig minimalistisk og vi har ikke mye pynt , men føler det er så tomt på bordet.


Er det noen som har noen fine forslag til hva vi kan ha på bordet? Flotte vaser med roser, tulipaner eller markblomster fra egen hage pynter opp både festbord og hverdagsbord både ute og inne. Stort utvalg hos Hageland! Har et spisebord i mørkt tre, med brunsorte skinnstoler til og en lysekrone over.


Men jeg sliter med hva jeg skal ha som pynt på bordet. Hva har dere på bordet? Vil du ta bordpyntingen helt ut og gå for en skikkelig tradisjonell julestil, må du tenke rødt.


Pynt på stuebordet

Røde julekuler på et kunstig juletre, som du kan kjøpe i ulike høyder hos Nille, nisser og røde duker. Minis pynt på stuebordet – bøker, diverse leker og sokken hun nettopp tok av seg. Min erfaring er at dte er lurt med lav pynt på stuebordet.


Ikke sikkert du har det problemet? En voksende trend blant interiørglade er å bruke flere tusen kroner på stilige bøker som kan ligge på stuebordet som pynt. Det passet egentlig veldig godt at denne ideen kom nå fordi jeg nå kunne oppdatere bordpynten på stuebordet.


Den ene av disse kurvene plasserte jeg på et trebrett sammen med noen lys og lykter i sølv. Dette brettet har jeg i to størrelser. Vi fikk dem av jobben til mannen min en jul og jeg liker dem kjempegodt. Pynt til hele hjemmet Dekorer middagsbordet med vakre lysestaker, sette de vakre blomstene i en fin vase på stuebordet eller legg en elegant duk på bordet, slik at det ser pent og stilrent ut.


Butikkene er frodige og hyggelige, og stilutrykket gir grobunn for en avslappet atmosfære, hjemme eller på hytta. Et regnestykke på antall meter bordløper kan se slik ut: gjester x = meter. Sitter det folk på begge sider av bordet halverer man antall meter. Ta alltid noen meter ekstra slik at man slipper å stå med for lite den dagen man skal pynte bordet, pynt eventuelt gave eller kakebord med det som blir til overs. Med en 3åring i hus som ikke lar noe være i fred har jeg ingenting som pynt på stuebordet ;) rosene som er felt i bordplaten med annet treverk får være.


For et par år siden fikk jeg et nydelig fat, som jeg i år ville prøve å pynte med inn i julen. Noe jeg har gjort, også. Jeg likte det veldig godt og det pynter fint opp på stuebordet. Et veldig fint tips er å samle fine gjenstander rundt en lysholder på et fat, som gjør at det får fokus på et bord.


Enkelt, dekorativt og fargerikt på samme tid. Trærne utenfor bugner av rognebær og hva er det man sier? Eller er det mye bær, mye snø? Denne skal få lov til å pryde stuebordet mitt en stund fremover. Og gratulerer så masse med tiårsjubileum, er det ikke rart hvor fort tiden går?


Pynt på stuebordet

Ha en kjempefin helg! Varme klemmer fra meg. Minstemann er en meget aktiv herremann, og har lært å klatre opp i sofaen og kaste utover alle putene, inkludert ryggputene på sofaen.


Småmøbler settes stadig vekk på hodet, leker og ting overalt og pynt på stuebordet er et fremmedord. Det er slutt på et møblert hjem her i huset. I dag fikk jeg besøke avslutningen av et kurs i Fomix. Rundt stolte jenter mottok diplom for fullført kurs. Jeg dro hjem med ny pynt til leiligheten.


Kanksje ikke helt min stil, men hjertet blir varmt når jeg tenker på på de som har lagt ned innsats og hva denne Fomixen betyr for deres kamp for en bedre fremtid. Kryssordkongen fant 8mulige svar til kryssordhintet pynt. Søk blandt mange hint og løsningsforslag på kryssordkongen.


Som medlem på viivilla. Vi i Villa - din tipser i villahverdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg