torsdag 15. august 2019

Kristines sunne søte

Norges største bokutvalg, finn din favoritt! Nu eenvoudig online boeken! Verken Sunne vanuit een vakantiehuis. Se Sunne hoteller på kart. Hun er utdannet kostholdsveileder og er tidligere norgesmester og nordisk mester i bodyfitness.


Kristines sunne søte

Lag det uten raffinert sukker, og legg til litt ekstra protein og fiber. Kristines sunne søte inneholder oppskrifter på blant annet smoothies, is, energibarer, snacks, sjokolade, bakst og cookies. Alt med naturlige sukkererstatninger som sukrin, frukt og bær. Vi har følgende formater tilgjengelige: Innbundet.


Pris kr 3(spar kr 47). Dette året har blitt tøffere enn jeg noensinne kunne forestille meg, men det har vært noen lyspunkter og denne boka har vært en av de. Se flere bøker fra Kristine Weber. Jeg ville gå tilbake til der det hele startet for min del, nemlig å lage og spise søtsaker uten sukker.


Kristines sunne søte

I denne boken gir hun oss sine beste oppskriftene på det søte , men sunne hun unner seg selv om det ikke er lørdag. Blant dem er det herlige smoothies, is, snacks, energibarer, sjokolade og kaker. Oppskriftene er fordelt i følgende kapitler: Kalde desserter, Kaker og bakst, Energibarer og snacks og Barnas søte favoritter.


Velkommen til mitt søte kakeparadis! Jeg har bakt og samlet kakeoppskrifter hele livet. Alt er testet ut, bakt og smakt av meg. Jeg ville gå litt tilbake til der det hele startet for min del, nemlig med sukkerfrie desserter. Tilbake til søkeresultater.


Kristines sunne søte

Spare i ny ønskeliste. Sendes innen 1-virkedager. For godt til å være sunt? Vår pris 34-(portofritt). Svært lave priser på norli. Det handler bare om å. Gratis frakt over 300.


Sjekk beholdning - klikk og hent i din Norli-bokhandel. Sunne og søte fristelser med bringebær Aldri før har det vært dyrket mer bringebær i Norge. Inkluderer også oppskrifter på barnas søte favoritter med søtt fra frukt og. Og nå er de her, de norske, herlige, smakfulle og høyt elskede bringebærene.


Kristines sunne søte

Boken inkluderer også Kristines beste desserter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg