torsdag 29. august 2019

Lage betongkrukker

Her er noen forskjellig betongkrukker. Jeg har tenkt å lage noen store også – som jeg kan ha større planter i = mer betong, lengre tørketid og mye tyngre å løfte. Slike krukker er dyre å kjøpe, så det er mye å spare på å lage selv. Det er mindre klatt en du tror. Begynn med å lage en perfekt mal som du deretter kan bruke hver gang du skal støpe en krukke.


Lage betongkrukker

Fyll ¾ av formen til innerkrukken med betong. Ta ut malen når den har tørket, det tar to dager. Ikke fyll inner- og ytterformen samtidig. Da får du dem aldri ifra hverandre. Etter og ha fått henvendelser med spørsmål om hvordan jeg går frem, valgte jeg og lage nytt innlegg om dette.


Jeg har skrevet innlegg før, men bildene er forsvunnet. Samtidig har jeg lært enkelte triks siden den gang og det var på tide med en update uansett. Jarvastad er en enkel, rett krukke, som med sin smale form passer perfekt som romdeler eller avlukker. Sett flere potter i nærheten av hverandre for å få en masseeffekt eller lage en smakfull vegg ved siden av sitteplassen eller ved uteserveringen.


Lage betongkrukker selv. En kilos sekk med betong koster bare 3kroner, og med det har. Det meste i et hus kan du lage av betong. Hovedingrediensene for å lage denne er en plastikkflaske, støpsel- og ledning og betong.


Jeg har fått dilla på betong, betongprodukter du kan lage selv. Betongkrukker passer godt til både moderne og gammeldagse hager. Fine krukker til balkong, terrasse eller. En fremgangsmåte på hvordan du lager disse betongkrukker finner du her.


Lage betongkrukker

Her finnes også en link til hvordan lage betongkrukker selv. Betong setter et røft og rustikk preg på interiøret. Save Learn more at litt-mitt. Ingen av oss har noe som helst erfaring.


Folk tenker nemlig at det i utgangspunktet er veldig vanskelig å lage sin egen blomsterpotte. Men det er det faktisk ikke. Start med å tilsette vann i sement- eller betongblandingen i et spann.


Lage betongkrukker

Det må innrømmes at det er gøy å bli kontaktet med nye utfordringer på denne måten, but how to? Trinn for trinn: Hvordan lage betong blomsterpotter. Du får krukker som har nøyaktig den formen og størrelsen du selv ønsker. Våt betong irriterer huden.


Lag dine egne betong krukker. Nå kan jeg dele enda et lite prosjekt jeg har derevet med med dere. Den fineste vårkrukken støper du selv – vi viser deg hvordan du gjør det, trinn for trinn.


Vår plan er å lage mange nye og lærerike artikler for deg i tiden fremover. Hvis du kan Vippse oss en slant for å vise at du støtter opp om arbeidet vi gjør, blir vi kjempeglade!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg