tirsdag 30. desember 2014

Biltema epoxy primer

Norges ledende innen handel med bo- og byggevarer. White 2-component epoxy primer for fibreglass, aluminium, and wood above and below the waterline. Prevents blistering (osmosis). Provides effective protection against water diffusion in the laminate. Välkommen till Mitt Biltema.


Som användare av Mitt Biltema kan du handla kampanjprodukter till specialpriser, skapa inköpslistor för alla tillfällen och få en översikt över dina köp med digitala kvitton.

Tittelen er redigert, var opprinnelig Biltema Epoxy primer. Alle må vennligst lese reglene for Båtforumet før man poster. Normalt blir nye emner med mangelfull tittel flyttet til Ikke godkjente emnetitler. Tips: Skriv tittelen slik du ville formulert deg om du henvendte deg muntlig til en båtkyndig bekjent.


Velkommen til Mitt Biltema. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Mit Biltema gør det sjovere og nemmere at være kunde hos Biltema. Dels fordi proffe epoxy primere er dyre og dels fordi jeg ønsker å finne ut hvilke produkter jeg kan stole på og ikke.


Her deler jeg mine erfaringer så langt.

Ren epoxy er seigere å stryke ut men vissnok langt tettere. Jeg har behandlet egen båt med ren epoxy (universalepoxy, sp 1tror jeg den het) og kan skrive under på at den var seig å stryke ut. Siden jeg hadde mye annen epoxyjobb å utføre, og kjøpte mye epoxy falt dette i alle fall langt billigere ut en vanlig epoxyprimer.


Jeg kjøpte epoxy primer på biltema , men denne var hvit. Var dum og prøvde alikavel etter jeg åpnet den da jeg hadde sett en film hvor det hvite var luft i epoxyen og den måtte jobbes ut. Mitt spørsmål er om noen har noen tips om hva jeg skal bruke. Har kommet frem til at jeg muligens kan bruke laminerings epoxy fra biltema.


Har lagt epoxy gulv i garasjen her, handla fra Biltema og den fungerte supert. Da skal den jo være helt herdet i mellom, og den sli. Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Stort utvalg av skjønnhetsprodukter med fri frakt, rask levering og lave priser.


Nordens største skjønnhetsbutikk på nettet innen parfyme, hårpleie, hudpleie og makeup. Leverandør av sportsfiskeutstyr på internett. Kjente merkevarer til lavere priser. Biltema har et produkt, der koster det halve af hvad hempels light primer gør på bud.


Har i nogen som helst erfaring med dette produkt? Ville i turde løbe an med at bruge den billige biltema primer , og afslutte med hempels? Jeg pusser opp en båt, og har nå kommet så langt at det skal males.


Mer eller mindre alt er nå grunnet med Biltema epoxy primer , og motorrom og noen andre steder har jeg brukt Biltema grå 2-komp maling.

Men den er nå på vei ut, og får ikke lenger tak på hvit, eller offwhite som jeg har tenkt å bruke andre steder. Masse positive erfaringer med den epoxy -malingen til Biltema , både her inne og andre nettforum. Sies at det ikke er Biltema som produserer denne men en større kjent produsent. Hos MAXBO finner du et utvalg slitesterk og rengjøringsvennlig Epoxymaling.


Medan om man köper på tex Biltema så får du bara bas epoxi. Kjøp på nett eller i butikk. Till ett betydligt billigare pris. Man kan ju köpa basen på Biltema och tillsatserna någon annan stans. Så slutledningen måste vara att biltemas epoxi måste vara lika bra som all annan epoxi.


Så med epoxy som matrise og glass som fiber vil det gå, mens med glass som fiber og epoxy som matrise vil det ikke gå. Dagens høydepunkt det der. Biltema sin glassfibersparkel er en filler tilsatt korte glasstråder til bruk i biloppretting osv.


Den bråherder, har mye krymp og blir steinhard.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg