mandag 15. desember 2014

Sprøytepose nille

Praktiske dekorasjonssett i med ulike type tuter. Skap din egen drømmekake! SPRØYTEPOSE 20PK 41x21CM ROSA NÅ 1ord. Motta nyheter fra nille - og få Nilleklubbpriser i butikken. Du er nå oppført som mottaker av vårt nyhetsbrev.


Ha ostekremen i en sprøytepose med ønsket sprøytetipp. Jeg brukte denne gangen en run glatt sprøytetipp. Liten bakebolle, slikkepott og sprøyteutstyr fra Nille.


Sprøyt ostekremen med de avkjølte muffinsene. Så enkelt er det å lage pepperkake-cupcakes! Reinsdyrstallerken i tre finner du hos Nille. Sprøytepose på 25cm i nylon med tipper i plast.


Krempose i lerret (45cm) med stipper. Hygieniske engangssprøyteposer i meget kraftig kvalitet til både det søte og det salte kjøkken. Klipp et passende stort hull til de tutene du eventuelt ønsker å bruke eller bruk de uten tut. Vi gleder oss til å dele julen med deg! Nå finner du alt av julepynt, julebelysning, alt til advent og mye mer i våre butikker.


Når jeg ser utstyrs-hysteriet blant hobbybakerne skjønner jeg at her har jeg en jobb å gjøre. Du trenger nemlig ikke å kjøpe en masse dyrt utstyr for å lykkes. Her viser jeg deg hvordan du lager en sprøytepose i papir – trinn for trinn.


Smør et tynt lag ostekrem rundt hele kaken før du sprøyter ut roser med sprøytetipper og sprøyteposer fra Nille. Clas gir års garanti. Vi er stolte over våre produkter og det er viktig for oss at du som kunde blir fornøyd. Derfor gir vi års garanti på de aller fleste av.


Gjelder ikke allerede nedsatte varer eller varer merket med kun. Passer utmerket til fransk løksuppe med gratinert ostebrød. Ha kremen i en sprøytepose med flat tipp og sprøyt kremen lagvis på muffinsene. Godt bakeutstyr er viktig når du skal bake – enten du skal bake skumle halloween-muffins eller andre søtsaker.


Hos Nille finner du alt du trenger av bakeprodukter. Kjøkkenredskaper, servering, oppbevaring og rengjøring. Alt du trenger til kjøkkenet finner du hos Europris - Mer til overs.


Bruk en sprøytepose med tipp. Hold sprøyteposen nesten vannrett og bruk begge hendene. Start i midten på rosen og fortsett utover til du synes rosen en stor nok. Forsett med å lage like store roser rundt kanten i en rett linje. Forsett så i neste etasje og lag tilsvarende roser til toppen på kanten av kaken.


Også et av mine favorittprodukter hos Nille denne julesesongen! FAVORITTPRODUKTER HOS NILLE. Jeg har valgt meg ut noen favoritter fra Nilles bake- og julesortiment, som jeg mener har gode bakeegenskaper og som jeg synes har et ekstra fint design. Du vil finne dem samlet og merket med Det søte liv anbefaler i alle Nille -butikkene nå. Sterk og sveiset sprøytepose for flergangsbruk far Wilton og Cacas AS.


Vi har også brukt Decomax fra Lekué, som er en slags sprøytepose , eller sprøytebag om du vil, i silikon. Den kan vaskes i oppvaskmaskin, og brukes igjen og igjen. Vi har god erfaring med denne til mindre rører og glasurer som er myke og smidige, men også her kan det bli klin om smørkremen eller muffinsrøren blir litt for fast.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg