onsdag 18. mars 2015

Finsparkel biltema

Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Som bruker kan du handle kampanjeprodukter til spesialpriser, lage innkjøpslister til enhver anledning og få oversikt over kjøpene dine. Svært høy overflatefinish. Legg til i innkjøpslisten. Måtte fylle igjen noen små ugjevnheter på ei vinge jeg har.


Sparklet, pusset det helt plant med resten og grunnet. Etter å ha pusset over grunninga var det slett og fint. Helt slett og fint da også. Men etter noen uker har jeg oppdaget at det er et lite søkk der hvor det ble sparklet. Finsparkel limer strimmelen best.


Deretter gjør man resten av sparklejobben med medium platesparkel som fyller bedre men gir enn mer enn fin nok overflate for maling. Til bilen, campingvognen, plastbåten, i hjemmet osv. Grunnarbeidet som alltid er viktig for resultatet. Men du må legge ett eller flere strøk med topcoat som ytterste skikt, ellers trekker sparkelen vann. Tidligere brukte jeg en sparkel fra biltema som jeg mener å huske het grovsparkel eller noe sånt.


Det var en ordentlig grov polyesterbasert sparkelmasse som så ut som glassfibertråder blandet i polyester. Selv har jeg dårlig erfaring med biltema sin finsparkel. Technical Characteristics: Base. Amine pre-accelerated polyester resins.


Kan jeg bruke kombi let som grov og fin sparkel ,eller er den kun til en. Biltema og lakk fra biltema. Puss ned kåpene først med grovt papir, så med fint.


Finsparkel biltema

Til sist trenger du finsparkel , for og få det fint og. Lett å jobbe med og bearb. Vannbasert finsparkel for tre- og snekkerarbeid. Jula tilbyr praktisk anlagte mennesker et bredt og nøye utvalgt sortiment av produkter for. Opplever at finsparkel har best konsistens når jeg kjøper de største boksene ( gul sparkel) den grå er litt tynn.


På en plugg er det god heft til underlaget som er viktigst. Så at den er god å pusse. Silikon, latex og annen tetningsmasse til fuger og reparasjoner. Våre silikonprodukter og fugemasser kan du bruke til å beskytte og tette skjøter, glipper og hjørner. Sparkel er stort sett den samme suppa uansett hvor du kjøper den.


Finsparkel biltema

Når det gjelder håndsparkel skiller man mellom universal- og finsparkel. Universalsparkel brukes til større utfyllinger. Jo nærmere lakken, jo finere (tettere) sparkel. Sprøytesparkel kan være 2-komp.


Er det epoxy støp er det beste å bruke epoxy basert sparkel, den sitte rmye bedre, men de fleste polyester sparkel sitter også godt nok på de fleste underlag. Har selv brukt biltema sin finsparkel og fungerer helt greit. Jeg skal modifisere litt på framsiden på mitt kabinett og skal da bruke sparkel for å tette igjen noen hull. Hvordan sparkel skal jeg kjøpe?


Holder det med biltema sparkel? Generelle tips for bruk av sparkel tas godt imot også. Jeg holder på å pusse opp en gammel Selcoselect. Den var tidligere malt men noe som så ut som bengalakk.


Jeg har nå sandblåst båten og han som gjorde jobben. Miljømerking av Kjemiske byggprodukter, versjon 2. Tre uåpnet spann med sparkel. Så skal sparkelen tørke til neste dag, så er det å. Eller kan jeg bruke noe annet, f. Discover (and save) your own Pins on Pinterest.


Finsparkel biltema

Har brukt diverse finsparkel , polyestersparkel både grovtrådet og fintrådet og aldri. Kjøp finsparkel det er greit og jobbe meså selger de lakk på bilxtra som er tilsvarende orginal farge.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg