mandag 30. mars 2015

Måneskinnslampe

Lærer noe nytt hver dag. Er alltid nervøs hver gang jeg skal skifte lyspære i den, vet liksom aldri om festeskruene holder. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av. Den har en talje mek.


Torget Til salgs Antikviteter og kunst Keramikk, porselen og glass.

Så stemningsfulle lamper! Og navnet måneskinnslampe høres helt perfekt ut i gufne høst- og vinterkvelder :D Jeg liker også levende lys nå, man må jo kose seg litt! Og jeg er også litt plantelei nå, det er godt med litt pause, håper jeg kan drøye 2-uker til før jeg drar til feriehagen for å redde knoller m. Kos deg med litt pause! Vi har 2resultater for Antikviteter ønskes kjøpt til de beste prisene. Malingen egner seg spesielt godt til møbler.


Store norske leksikon er et gratis og komplett oppslagsverk skrevet av fagfolk på bokmål og nynorsk. Norges største nettauksjon.

Gjør et kupp - 20auksjoner slutter i dag! Bli med på spenningen! Dersom du ikke er registrert kan du følge objektet på e-post. Gammel måneskinnslampe. Parfin bordlampe i hvitt glass og messing.


Omgjort til elektrisk, hakk nederst på foten. Og det er kjempeenkelt å endre design og legge til innhol jeg elsker løsningen! Tilbygg på gamle hus Behovet for mer plass skaper utfordringer for det gamle huset.


Ofte er tilbygg beste løsning - eksiterende bygg kan i stor grad forbli urørt. Han arbeidet med oljemaleri, akvarell, tegning. Om samleobjekter, antikviteter, gamle matretter og viser fra svunne tider. Programleder er Kjell Fuglehaug og med seg i studio har han Ellen Ørnes, Gerd.


Vakker måneskinnslampe i messing med grønt glass. I solid polert messing med munnblåst kuppel. Måneskinnslampen karakteriseres av heisanordning og farget glass. Fornyer 6enheter hver mnd.


Kjøp og selg antikviteter, glass, krystall, møbler, smykker og bestkk på auksjoner og til fastpris på QXL.

Nydelig måneskinnslampe med utpreget blomstemotiv. Man kan kan rett og slett bytte ut fargen etter humør og lyst og få en helt ny lampe. Lyskilde er bokstaver langt og inneholder vokaler og konsonanter. For info som ikke er relatert til kryssor så kan du slå opp lyskilde i ordboka. Etterligning av måneskinnslamper.


Bor på Haga sammen med min kjære Dag og våre to døtre Amalie Marie og Mie Sofie. Historisme hadde trekk fra tidligere stiler og var rett og slett stilblanding der man gjenopplivet gotikk, barokk, renessanse og rokokko. Interiør og innredning er min store lidenskap, så det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg