torsdag 25. februar 2016

Interiør gutterom

Rask og enkel handel på Ellos. Stort utvalg av fint interiør. Kjente merkevarer til gode priser. Da familien flyttet inn i sin nye leilighet, tapte minstemann i huset, Konrad på sju år, slaget om det største rommet.


Nå som soverommet på knappe fem kvadratmeter er innredet med blå fargetoner og en hyggelig seng, er Konrad likevel svært fornøyd med sitt huleaktige gutterom.

INSPIRASJON: GUTTEROM. Takk til alle som har delt inspirerende bilder av kule gutterom ! Jeg skal snart få oppdatert “Inspirasjonbiblioteket” mitt. Enn så lenge deler jeg noen flotte og ikke minst kreative guttrom med dere! Dersom tenåringen har en spesiell hobby eller driver med sport, kan detaljer innen dette gjenspeiles i interiøret , sier Gorgas. Integrere en arbeidsplass.


Det bør være en plass til å gjøre skolearbeid på rommet til tenåringen. En god og tilrettelagt arbeidsplass er viktig, så vel som gode muligheter til oppbevaring.

La interiøret gjenspeile tenåringen 25. Når tenåringsrommet skal fornyes er det helt andre kriterier som gjelder enn for eksempel på et barnerom. Jun Inspirasjon gutterom photolabels. Kanskje det kan bringe deg en ide, du som også skal innrede et gutterom.


Lene blogger om interiør , tipser om hva du kan lage av diverse med mye mer. Dec En rød tråd gjennom innredningen skaper en innbydende stil. Mange velger et barnerom med barnlige temaer, gjerne med aktuelle figurer som. Jeg synes det er kjedelig og litt konservativt med lyseblått, marineblått, snille grønnfarger og jordfarger til gutt.


Jeg er så lei av at alt til gutt har disse fargene, både i klær og interiør. Da jeg fant dette tapetet, ble jeg derfor så glad. Gutterom Dette er bilder fra det ene barnerommet i huset vårt. Det er et langt og smalt rom, så det var viktig å utnytte plassen godt.


Gode planløsninger er noe jeg synes er viktig. Jeg er år, har en snill og god samboer og to skjønne tuller på og år. Jeg har nylig studert interiør og design på Idefagskolen i Tønsberg, og ønsker å starte for meg selv.


Slik skaper du blikkfang i interiøret.

Plasserer du et speil som reflekterer et vindu på andre siden av rommet, vil det straks få rommet til å virke større. Hoppekids, Bopita og mange fler. Skulle du ønske innboksen din var mer trendy? Det er lett å fikse, bare abonner på nyhetsbrevet vårt. Tre inn i en spennende verden av mote, skjønnhet og interiør.


I tillegg får du bonussjekker, bursdagstilbud og spesielle innbydelser til salg og events – rett i innboksen! Er du ute etter ideer til gutterom interiør ? For å hjelpe deg med å finne det interiøret du ønsker, kan du bla gjennom bilder av interiør mørkebrunt gutterom i galleriet under. Derfor har vi laget en liste med gode tips til hvordan du kan lage et superkult gutterom.


Når du skal pusse opp og innrede et gutterom , er det viktig å tenke på farger, funksjoner og varige løsninger. VillaMillehus Jeg heter Camilla er år, bosatt i Verdal, sammen med min samboer Haral våre barn, Martine år og Jonas år. Er veldig opptatt av interiør.


De vil bestemme tapeter, farger og interiør. For gutterom 9-år så vil man kanskje ha litt røffere stil med kule farger. Både foreldrene og barna selv vil kanskje gå bort fra vegger tapetsert med biler, men for en litt kulere og mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg