torsdag 24. mai 2018

Pynte brudebil

Dette settet inneholder alt du trenger for å pynte bryllupsbilen klar og fin til den store dagen! Det inneholder: 45cm hjerteballonger, Tasselgirlander i sølv med høyde ca. Før vielsesseremonien er det deilig å kunne sette seg ne roe seg og senke skuldrene før det avgjørende øyeblikket. Et bryllup med bryllupskjøring i brudebil er noe helt særlig.


En brudebil kan også frakte brudeparet fra vielsen til bryllupsfesten. Bryllupet deres skal dere tenke tilbake på med glede og stolthet i årene fremover. Dere har sikkert gjort dere en del tanker rundt bryllupet deres allerede.


Hos oss skulle sjåføren selv pynte bilen. Er jo spent siden bilen er pynt i seg selv. Men tror nok om det hadde vært jeg som skulle stå for pyntingen, hadde jeg nok ville hatt litt bjørkeris med ja. Litt annen pris enn på Panduro.


Så da tok jeg en hel bunch av dette båndet jeg, så nå har vi nok til å pynte alle bryllupsbiler i hele området tror jeg. Men til kroner meteren klarer man seg lissom ikke med å bare kjøpe litt, da må man ha så det holder! Så nå har vi bånd til å dekorere andre steder også. OG vi har meter - de andre ser ut til å tilby meter.


Meterprisen er da ca. Køb pynt til bryllupsbilen her! Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp, konfirmasjon, bursdag og fest.


Mange af de produkter du finder i denne kategori, kan også med fordel bruges til at pynte kirken, festlokalet, bordet, sangskjuleren osv. Se vores store udvalg, find dine favoritter, og bestil online – nemt og hurtigt. Hos Kija-design har vi hurtig levering og lave leveringsomkostninger.


Vi føler oss temmelig sikre på at hvis bruden ville pynte og dekorere og gjøre det flott, gjorde hun nok det. Kanskje brukte hun blomster, løvkvister og annet hun fant i naturen, noe som absolutt er flott å bruke til bryllup den dag i dag også. In Pynte bryllupsbilen – bilder til inspirasjon. Min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, da jeg sagde at bilen da også skulle pyntes.


HAHA:) Jeg har brug for inspirationsbilleder og guide til hvorda. Bryllupspynt til brude bilen, vores udvalg er med til at skabe den rette stemning til netop jeres bryllups bil, vores produkter er andeles konurrencedygtige både på pris og kvalitet, hos os finder du pynt til både bilen, ønsker du at give den hele armen med wow effekt så kan du også få pynt til håndtaget af bilen, der er mange. Jeg kunne i forlængelse heraf godt tænke mig at vide om det er brudeparret selv der står for pynten, eller om det er chaufføren - eller en helt tredje?


Vi regner også med at skulle køre i egen bil (mine forældresbil), og jeg synes egentlig ikke selv jeg vil pynte den. Men jeg lurer på hvem som pleier å pynte brudebilen? Min kjæres forlover er mildt sagt elendig på å organisere ting hehe, så jeg ser ikke for meg at vi kan stole helt på han. At pynte det transportmiddel, som brudeparret kører væk i, er en bryllupstradition, som går langt tilbage.


En stor del af traditionen er, at det er hemmeligt, at bilen bliver pyntet, så det gælder om at være diskrete, så brudeparret ikke opdager det. Organza dekor kan pynte opp alt fra stoler til hele tak og vegger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg