onsdag 3. mai 2017

Russebukse blogg

Så kul russebukse du har #128578; Er helt enig, den skal jo se brukt ut når russetiden snart er over. Du ser ut til å bruke Safari, vi opplever for tiden innloggingsproblemer med Safari og det jobbes med utbedring. Min russebukse er også litt stram på grunn av hvis ikke ville den ikke holde oppe på meg rundt hoftene, fikk prøve på skolen før vi måtte bestille.


Du kan i mellomtiden forsøke å (midlertidig) skru.

Synes den er skikkelig stilig. Og det handler ikke bare om å feire år med skole, er folk som går lenger og mindre, og flere er russ uansett. All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen.


Egmont Publishing AS. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar. Russeknutene er for mange en helt essensiell komponent i en vellykket og minneverdig russefeiring.


Jeg har nå innsett hvor lite tid vi har på oss for å gjøre russebuksene ferdig. Russetiden skal markere at man endelig er ferdig med videregående.

Men når man er russ trenger man russeklær. I går var vi en gjeng hos Ingrid for å begynne så vidt på russebuksene våre. Vi laget taco og spiste en god ostekake som Ingrid hadde laget.


Jeg kom ikke lenger enn at jeg fikk festet på noen bokstaver på min russebukse. Noe som var lettere sagt enn gjort. Mange modeller er laget i samarbeid med russ fra hele landet.


Hos RusseStore har de derfor laget XX forsjellige bukser og dresser med forskjellig design og dekor. Hei, jeg er russ om år og lurer på om hvilken str jeg burde ha på bokstavene mine som jeg skal styrke på russebuksa? Det er bokstaver i etternavnet, hvordan.


Dette er en super enkel oppskrift som tar mindre en minutter! Encuentre how to blogg. Jeg elsker sopp, og bruker det som tilbehør til både pasta og reinsdyr. Jeg har en del slike arr pga jeg slet med grusom acne i slutten av tenårene.


Har ikke tenkt å gjøre noe med det for der er uansett ikke noe som kan gjøres, det. Stikkord: Russebukse. Enkelt tjen penger på dugnadsarbeid.

Vi tilbyr dugnad til russ, idrettslag, korps, skoleklasser og andre grupper. Russeklær som russebukse , gensere med logo, russesko, russelue, fløyte og annet utstyr til russetiden er viktig. Hola babes, nå har jeg nettopp vært på tur med hunden min ute i det fine været og i skrivende stund ligger han ute i hagen og spiser på beinet sitt. Jeg anbefaler russestore som du kan kjøpe russeklær fra her.


Da jeg skulle kjøpe russeklær stod det mellom russeservice, russestore og russedress. Jeg heter Ester og kommer fra Karmøy (Rogaland). For det meste blogger jeg om ting som skjer rundt meg, så hvis du bryr deg, er det bare til å lese. Hvis du lurer på noe, eller vi lese mer, gå inn på Om Ester. Sjekk også ut min blogg om.


Velkommen til bloggen min! Vi har et stort utvalg patcher i alle tenkelige kategorier! Enten du ser etter stjerner i ulike størrelser, store glitterpatcher til å ha på ryggen, patch som.


Valgte størrelse S som russebukse , får heller bytte den til XS (det er mulig etter du har fått klærne) dersom den er for stor, eller krympe den litt i vasken. Selv er jeg også XS i Dr. Er det ikke litt sendt å bestille nå da? I dag har jeg og Fanny vært på russeshoot. Russegensern er på for første gang ute på byen, krysser alt for at vi kommer inn.


Vi skal være med i noe som heter Blekka, som er et russemagasin som alle russ i Norge får hjem i posten før. Jeg er klar for en fin kveld på byen med gode venner. Det har vært mye tull med russeavisa vår, men endelig er den ferdig laget og er klar til å selges. Da var enda en russeknute i boks, og denne gangen en trippelknute, nemlig å gå til Preikestolen iført bare russebukse og bh.


Vi fikk en del rare blikk og litt latter spesielt fra turister, for å si det sånn. Det var ikke før på selve dagen jeg forsto at kravet om bh ikke bare gjaldt jenter, men også gutter, haha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg