torsdag 10. august 2017

Jula maling

Stort utvalg innen lakk, maling og verktøy. Se mer og kontakt oss her! Byggsortiment som holder ting sammen, fargesetter og muliggjør alt fra altandrømmer og VVS-prosjekter til enkle, men smarte oppbevaringsløsninger.


Jula maling

Nymalte flater gjør en stor forskjell. Hos Jula finner du maling til de fleste prosjekter – naturligvis til lave priser. Om Jula Julas visjon er å gjøre livet lettere for kreative hjemmefiksere og proffe over hele verden, gjennom å tilby et stort utvalg av varer og løsninger for en enklere hverdag.


Vareutvalget inkluderer blant annet verktøy og maskiner , bygg og maling , el-artikler og belysning, arbeidsklær og verneutstyr, hage- og fritidsutstyr, samt utstyr til bil og garasje, hjem og husholdning. Skal male et stykk lekestue innvendig. Holdt på å nappe med meg et 3-liters spann fra Jula i går. Når jeg altså skal gå på såpass mye maling som dette så vurderer jeg å kjøpe en dedikert sprøyte, antar at det er lettere å jobbe med en malingssprøyte med slange istedenfor lakksprøyte med kopp og luftslange.


Det nye malingssortimentet heter HardHead og består av maling til både innendørs og utendørs bruk. Jeg kjøpte hvitmaling på jula i Tønsberg. Er det noen der ute som har samme erfaring som meg. Legg det ut på facebooksiden til Jula.


Jeg skal male stue og gang, men er litt skeptisk til sååå billig maling. Jeg har ingen erfaring med den malingen , men vil bare anbefale deg på det sterkeste å velge vaskbar maling De som bodde her før hos har malt alt. Tingen er å ha dårlig belysning. Erfaring med maling fra jula.


Jeg har i et par år ønsket å male hos kaninene, men penger til maling har stoppe meg. Det er jo egentlig ganske dyrt med maling. Men så var vi en tur på Jula , og tro det eller ei,- der fant vi liters spann med flott maling til kun kr. Selvfølgelig måtte vi gripe sjansen og ta med oss noen spann, så vi kunne pimpe både.


Varehuskjeden Jula er et svensk familieforetak som eies av Karl-Johan Blank. Med innskyvbart, utskiftbart blad. Jula har en liten infravärmare för 199kr med måtten 535x130x1mm.


Jula maling

For skraping av maling , rust m. Lakk som flasser tar du først med malingsskrape og stålbørste). Jeg ville kjøpt noe som ikke var det aller billigste på jula , coop obs etc. Livetool Indicator og GripZone – ergonomisk grep.


Bra maling med god kvalitet og MYE billigere enn tilsvarende fra Jotun. Takk for svar Suzy, har aldri tenkt over at de har maling på Biltema. Mer eller mindre alt er nå grunnet med Biltema epoxy primer, og motorrom og noen. Jeg har god erfaring av Biltemas 2-komp maling Er det. Malingsprøyten er uunnværlig når du skal male store flater fort.


Jula maling

Våre satsingsområder: Verktøy, elektro, VVS, varme, hageredskap, maling. Se alle nåværende maling tilbud i kundeavisene til de største butikkene bare på Tilbo. Over millioner nordmenn har opplevd at noe har tatt fyr i hjemmet. Stearinlys som setter fyr på gardiner og duker oppgis som den vanligste årsaken.


Nå begynner det å bli mørkt, så sørg for at du synes! Oppdag vårt store sortiment med varselklær for både små og store. Ikke la mørket stoppe deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg