onsdag 30. august 2017

Rogers hytteblogg

Innvendige arbeider Modulene heises på plass. Området rundt hytta Hytta, med utsikt mot Beitostølen og. Utsikt fra Ulvhild mot Bitihorn, Jotunheimen og Beitostølen. Smarthus - Home Automation - Automatisk varmestyring og. Sensorer holder vakt Du har til en hver tid full oversikt og.


Rogers hytteblogg

Panel i tak på stue : Panelet i taket er vanlig skygge skrå. Prosjekt Øyfjell En hytteblogg fra et avsluttet prosjekt. Bloggside for eiere av Saltdalshytta og Røroshytta, der de kan utveksle erfaringer, tips og opplevelser. Håper å få tak i roger fra rogers hytteblogg. Ser at han har brukt Jotun panellakk i taket.


Lurer på om han behandlet det med noen type for kvistsperre ? Noen som har brukt dette selv og vet hva som bør gjøres? Jeg har plukket, jeg har renset, jeg har spist, stekt, fryst og tørket. Mer om hvordan dette kan gjøres, kan du lese lenger ned! Fint å ha et sted hvor man kan trekke seg litt tilbake når man er mange på hytta samtidig, eller hvor tenåringer kan ha venner på besøk.


Oppskrift finner du på hyttebygg. Var faktisk ganske greit å lage, men litt tenking og måling må til for å få de rette vinkler og lengder. Som jeg nevnte her før helgen har jeg oppdaget at det finnes et hav av hytteblogger der ute, så jeg satte meg ned noen timer for å få litt oversikt over disse.


Det ble jo veldig bra. Og som vanlig er det god driv og høy fremdrift når du setter i gang. All grunn til å være fornøyd! Farge til panel Ett strøk med Jotun Interiørbeis. På første turen til Aurdal i Valdres med Gry for å se på tomten og alpinanlegget så møtte vi våre potensielle naboer.


Rogers hytteblogg

Alt du trenger på Noen kvadratmeter. Flott plassering på kanten. Tatt vare på den nære utsikten til trær og dyr, og i tillegg. Roger - Liten flott microhytte.


Vi er en familie på som bygger hytte i Valdres. Da jeg var på hytta sist helg, ble det mest inneliv. Pyntet litt til jul, fyrte i peisen, leste litt, strikket litt, så DVD-filmer - og fotograferte. Jeg stemte på hytte nr fordi fordi jeg syns hytta ser fin ut, og det virker som ett stille område med nytelse av naturen og fred:) Også har jeg aldri vunnet.


Rogers hytteblogg

Da er det atter et nytt år og vi legger bak oss et hektisk år for vår del :). Nå ser vi fram mot å kunne nyte alle begivenheter som skal feires i hytta i årene. La deg inspirere av stemningsfulle bilder, intervjuer og plantegninger i vår helt nye hyttekatalog. Vi sender den hjem til deg, helt fraktfritt. Ole hadde bestemt seg for å bygge lekestue til barna i sommer, for det har vi ikke plass til i rekkehus-hagen vår.


Vi fikk en lokal graver til å planere ut alle. Jeg har aldri sett ham, og bildet har jeg åpenbart ikke tatt selv, men etter alle sporene å dømme, er dette en kar som besøker hytta mi flittig. Hvem har noen gang sett en mår? Spør folk du kjenner om de har sett mår. De vet vel knapt hva en mår er.


Jeg har en ICE router og den logger jeg bare på min dyndns konto, setter opp Singel port forwarding mot de lokale ip-adresser jeg ønsker å ha tilgang til og vips så har jeg forbindelse. ZZ, hvor zz er den lokale porten jeg har dedikert til den enkelte ip adressen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg