onsdag 10. juni 2015

Lage bord av gammel dør

Bord til restaurant, hotell og bar. Rimelige priser og rask levering. Bredt sortiment av utemøbler til restaurant, hotell, bar og café. Hva skjuler seg bak trenden? Levering på 3-arbeidsdager.


Stort utvalg av moderne kvalitetsprodukter.

Finn ditt nærmeste varehus på skeidar. Vi har bord til alle bruksområder og stiler. I dette innlegget vil jeg vise deg hvordan du på en enkel måte kan lage et bord i hagen av ei gammel dør. På bordet kan du pynte med blomster og annet som passer inn i hagen din.


Det er også fint å snekre ei hylle som kan henge over bordet. Her kan du også få plass til blomster. En gammel dør kan være en virkelig skatt.


I alle fall hvis du lar deg imponere av det imponerende gjenbruksprosjektet i videoen under.

Her blir den gamle døren forvandlet til et superstilig spisebor og jeg er vel ikke den eneste som ble misunnelig nå? Lag noe fint av drivved. Nils lager vegg av gulv, bord av dør og lamper av det meste I lagerhallen står et bord , laget av en gammel dør , klart til en privatkunde. Gammel dør som ny bordplate. Døren skal ha sitt slitte look som bord.


Trenger ikke stort mer enn dette. Når du legger en gammel dørflate, gir den så mye brukbart plass som et spisestuebord i god størrelse, selv om det er litt smalere. Mens en dør sannsynligvis ikke ville lage et godt spisebord innendørs, gjør det et perfekt betjenbart utendørsbord for piknik, drikke service og mer. Alt du trenger for å slå en dør inn i. Jeg hadde et gammelt hevesenkebord som ikke passet i noe rom.


Jeg flyttet benene over på en eldgammel dør. Oppskrifter for gammel dør som bord. Les også: Klistremerkene som får deg stoppet i. Har du en gammel dør som kan brukes i dekor ? Ikke alle skal bli som denne, noe må bare være duse og shabby, men måtte bare lage en boho dør. Ja som sagt så måtte jeg lage et eget innlegg på hvordan jeg har laget det nye bordet mitt som jeg er superfornøyd med!


Jeg ønkset hylle under så målte ut og sagde med. Hva en ting er, betyr lite for hva den kan bli, mener Nils Håmo.

Gjenbruk: Bordet i spisestuen er laget av en gammel dør , med bordbein fra et annet bord. Rammen kan lages av glatte fjøler, og den må inkludere en ramme som passer for vinduet også. Hvis du da ikke har utstyr til å lage en ordentlig fals. Se vårt store utvalg her! Handle hos Ellos til gode priser.


Her finner du et bredt utvalg av bord til forskjellige anledninger og rom. Alltid lave priser og et stort utvalg! Kjøp bord hos Trademax. Men det er både enkelt og billig å lage en ny karm. Hvordan lage en gammel dør i primitive dekor Primitive innredningen inkluderer ofte håndlagde design laget med elementer som finnes i naturen.


Bivoks lys, tørkede urter, metall stjerner og dekor laget av kvister er noen av de naturlige elementene du finner i en primitiv stil hjem. Et bord med en gammel dør. Sannsynligheten for å finne samme dør er praktisk talt lik null. Dørene kommer fra begynnelsen av forrige århundre. Ideen om å lage et bord ved bruk av en dør kommer fra eieren av Regalia.


Takk for bilde, jeg skal også lage meg bord av gammel dør og leter etter forskjellige måter. Mine dører er i vanlig størrelse. Jeg har forresten flere slike, de er over 1år gamle og vurderer selge de jeg ikke selv skal bruke. Prosjektet kan gjennomføres med i et par timer, og vil bringe en rustikk stemning til terrassen din. Og vips fikk jeg verdens herligste arbeids-, skrive-, male-, sy-, tove- og filtebord.


Jeg la på en glassflate over deler av bordet, så jeg kan ha en jevn flate om det trengs. Ellers er døra kun børstet og grønnsåpevasket. Bygg et bord av gamle materialer.


Til bordplate kan du bruke noen solide plankebor de bør være minst mm tykke. Du kan lage et understell av f. Kapp til alle lengdene du trenger til understellet. Og da vi pusset opp og delte soverommet vårt og laget både gang og soverom fikk vi en dør til overs.


Denne hadde vi store planer med å lage sengegavl av. Ha en fin søndagskveld :D.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg