mandag 28. september 2015

Norgesglass størrelser

Norgesglass størrelser

Norgesglass med lokk i helmetall, som fikk navnet Norge B. Surrounded by forests, Norwegians have built their houses out of wood. Nå finner du glassene med både skrulokk og hengslet lokk i flere størrelser. Skal kjøpe inn en del norgesglass men er usikker på hvilke størrelser jeg bør gå for. Dumt å kjøpe ørten liters, bare for å finne ut etter å ha brukt de.


Kan brukes til sylting eller pynt. Forskjellige størrelser. Glassene sendes ikke, men kan gjøre avtale om. Den billigste annonsen ligger ute til Kr. Sjekk ut alle annonser fra hundrevis av.


Lys og blomster blir jo aldri feil og i dag har jeg brukt norgesglass som. Har en bananeske full av gamle orginale norgesglass. Jeg har et litt kjedelig hjørne på kontoret mitt som jeg lenge har hatt lyst til å fylle med norgesglass. Men jeg fant ikke størrelsene jeg så etter.


Norgesglass størrelser

For det første skapte norgesglasset en liten revolusjon i norske husholdninger ved inngangen til det 20. I løpet av tidsrommet hvor norgesglasset var i produksjon, skal det ha blitt produsert om lag millioner glass i ulike størrelser. DIY: REDESIGN AV NORGESGLASS TIL NÅLPUTE. En såpedispenser er noe et hvert hjem trenger, og det er derfor utrolig kult å kunne redesigne og bruke et gammelt norgesglass til å lage en egen og spesiell såpedispenser.


Den kan stå på hytta, badet, vaskerom eller kjøkkenet, ja eller hvor man selv ønsker. Gummirung, kan kjøpes på Jernia 4. Glasset finnes i minst seks forskjellige størrelser og er produsert i om lag millioner eksemplarer. Metallplate og metall tang (kjøp en som klipper til venstre og en til høyre) Kjøpes på Biltema.


Norgesglass størrelser

Metallborr i flere størrelser , metall fres (til å utvilde hullet i midten) 6. Vedlikehold Bør vaskes for hånd. Benytt nye ved sylting og hermetisering. Ny størrelse på våre populære Kjøkkenglass. Fine drikkeglass med den klassiske Norges logoen. Kommer i eske av glass, hvor hver glass rommer 250ml.


Blant annet kan du kjøpe de populære Norgesdropsene i nasjonalfargene. Er ikke lakris helt etter din smak kan du finne deg en annen favoritt her. I god stand - Hele, pene og rene.


Norgesglass størrelser

Eg var så uheldig å knuste noen av mine store norgesglass før jul. Det varierer mye syns eg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg