torsdag 7. februar 2019

Hvilken russefarge er jeg

Finn laveste nettpris her. Rødruss er tradisjonelt elever som har oppnådd en generell studiekompetanse. Dette kan russen oppnå ved å gå studiespesialisering men også ved å gå andre linjer som musikk, dans og drama, naturbruk og medier og kommunikasjon.


Det er mange som tar et siste år etter de sistnevnte linjene med påbygg for generell studiekompetanse. Hvilken russefarge blir man?

Har det noe å si hvilken studieforberedende linje jeg velger? Jeg må snart søke på VGS, og er helt sikker på hvilken linje jeg skal på. Tenkt på å bli frisør, men hvilken farge får jeg da? Bli lege, hvilken farge russ blir man da? Alt dette er faktorer som peker tilbake på hvilken persontype du er.


Og dermed også hva du passer til å studere – og jobbe med. Om du helst vil se raske resultater, eller om du liker å arbeide deg grundig gjennom oppgavene dine, er viktig i forhold til hva du bør jobbe med.

Tenker man nøye gjennom disse spørsmålene kan man også unngå feil valg av utdanning, så vel som arbeidsplass. Men jeg vet at jeg ikke er noen drømmekjæreste. Men har faktisk ALDRI fått det svart på hvitt før. Men er ihvertfall ikke en kjæreste fra helvete da. Me er en side hvor du kan delta i spørrekonkurranser og tester om alt mulig.


Jeg liker litt sport innimellom og litt og slappe av. Liker du å være varm. Solen og is-sæsonen står for døren, og snart skal du spise is i massevis!


Men hvilken is passer egentlig bedst til dig? Test din is-personlighed i testen herunder! Jeg holder meg til likesinnede, og liker å plassere meg der jeg kan se alle rundt meg. Jeg prater med alle, og elsker å vise at jeg er sjefen.


Jeg kommer tidlig, men liker å holde meg sammen med venner. Det er litt vanskelig å få oversikt og vite hva de forskjellige er og tilbyr. Derfor skal jeg hjelpe deg ☺ En bloggplattform er verktøyet du bruker for å blogge.


Noen ganger må jeg være blå, andre ganger rød – kjør på, hva venter du på, sier jeg til meg selv.

Mens Omgitt av idioter når leserne i Norge, er Erikson brennaktuell i Sverige med sin nye bok Omgitt av psykopater. I dag må alle luft-luft varmepumper installeres av godkjent montør, med F-gass sertifisering. Men det som er vel så viktig, er installatøren.


Det er viktig å finne en god installatør og velge en godkjent forhandler. Det er utflyttingsdatoen (den faktiske separasjonen) som er avgjørende for hvilken skatteklasse du tilhører. Du vil anses som enslig forsørger - og skal dermed være i skatteklasse hvis du har omsorg for barn som er år eller yngre. Glemt om dagen du møtte din kjære var en onsdag eller torsdag?


Kanskje julaften faller på en søndag i år eller 17. Fyll inn dag, måned og år, så finner du svaret.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg