mandag 25. februar 2019

Magnetmaling erfaring

Magnetmaling erfaring

Med en magnetisk overflate. Flott maling direkte på veggen. Kjøp online hos CC Hobby. Masser av spennende hobbyartikler. Få mer informasjon hos CC Hobby.


Erfaring med magnetmaling ? Vi malte mange lag med magnetmaling og det er enda for lite magnetisk effekt synes jeg. Har malt med magnet maling direkte på malt strie. To strøk magnetmaling , med tavlemaling over.


Kan da bruke magneter og kritt. Ble flott, men noe dårlig med enkelte magneter. Lillebror fikk magnet-dinosaur-puslespill til jul, og jeg tenker at han kan få en plate på veggen, i stedenfor å måtte feste det på ovnen på rommet.


Magnetmaling erfaring

Men fint ble det og det fungerer helt greit. Først tre strøk med magnetmaling. Dette hadde vært genialt. Dessverre ble det så ruglete at det ikke ble pent da jeg malte med tavlemaling over. Det endte med at jeg helsparklet veggen med et tynt lag, slik at sparkelmassen fylte ut mellom ruglene.


Noen som har erfaring - fungerer det bra eller mp man ha sterke magneter? Den skal være magnetisk og jeg kender godt til magnetmaling men har ingen erfaring med det. Tenkte derfor magnetmaling og magneter ville vært en god ide.


Magnetmaling erfaring

Så hvad er jeres erfaring ? Med magnetmalingen vår kan en del av kjøkkenveggen plutselig bli til en smart oppslagstavle. Populære bruksområder for magnetmaling. Synes du det hadde vært fint med en oppslagstavle på veggen til huskelapper, barnas tegninger og andre hyggelige ting?


Torbjørn Heimdal hos Alanor, som er en produsent av magnetmaling , understreker til Bonytt. Agnete Forumet er livet. Men jeg har liten erfaring med magneter.


Magnetmaling erfaring

Hvilke typer magneter og magnetmaling må jeg bruke for at de skal funke på hverandre? Vil den funke på magnetmaling ? Holder på pusse opp rommet til knøttet kommer i januar. Hos IKEA finner du møbler og interiør til hele hjemmet. Vi har alt du trenger til kjøkken, stue, soverom m. Besøk et varehus eller våre nettsider.


Jeg har fra før av en Clas Ohlson magnettaip. Det er vores erfaring , at der skal mindst tre lag til for at opnå den bedste effekt. Vores anbefaling er derfor, at du påfører mindst tre men gerne flere lag magnetmaling. I brettspill med mange brikker og greier så har det en tendens til å bli en smule kaotisk, ihvertfall når man stadig skufler borti spillbrettet og brikkene som står løst oppå flytter på seg. Og tenkte jeg skulle male den delen av døra som vender inn mot rommet.


Må gå an å montere denne i et nedsenketbfelt på veggen også. Synes løsning med å lime på en metallplate høres lurt ut. Uten noe over så vil det gi strukturforskjeller i malingen vil jeg tro, men her mangler jeg erfaring.


Min erfaring med magnetmaling er at magneter fester ikke så veldig godt på det. Med duk over på hele veggen bør det bli jevnt. Hvis jeg fortsat gerne ville have en tavle mellem de to vinduer så kunne jeg male et felt med tavlemaling – og evt. Sådan kan du bruge magnetmaling og tavlemaling på en ny måde.


Synes du, det ville være hyggeligt med en opslagstavle på væggen til huskesedler, børnenes tegninger og andet godt? Det går greit hvis det henges opp noe veldig lett. Med vores magnetmaling kan et stykke af køkkenvæggen pludselig blive en smart opslagstavle.


Virker det overhovedet ? Er det opreklameret ? I nettbutikken og butikken finner du vårt brede sortiment med kreative produkt, og vi vil alltid strekke oss langt for at du skal bli fornøyd kunde. Magnetmaling er terpin baseret, så ved gravidtet kan det ikke anbefales, at du selv maler. Her vil det være bedst at få en anden til at udføre arbejdet. Desuden frarådes det, at du som gravid opholder dig i huset op til en uge efter, da der kan være dampe tilbage.


Kan magnetmaling ødelægge elektronik? Opplysningene er basert på den aktuelle tilstand av kunnskaper og erfaring. Sikkerhetsdataarket beskriver produkter med henblikk på sikkerhetskravene.


Disse opplysningene er ingen garanti for produktets egenskaper. Det er brukerens plikt å bruke dette produktet med forsiktighet og å overholde pågjeldende lover og bestemmelser. Velkommen til Alanor.


Vi leverer produkter til restaurering og overflatebehandling av treverk, som lakk, beis, olje og voks, samt en del spesialprodukter. Vi er opptatt av kunnskap og kvalitet og har mer enn års erfaring med overflatebehandling, restaurering og problemløsing. Men en god tommelfingerregel er, at for hvert lag alm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg