torsdag 15. oktober 2015

Minty breeze

En grålig litt skitten minttone. Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Ekstra fin blir fargen hvis du maler med den supermatte LADY Pure Color.


Inte pastellaktig utan snarare dämpad och diskret. Tilstøtende rom er en gang hvor døren er fjernet, og hvor døråpningen er på 110cm.

Gangen er malt i Blek Sand. Fargen er fantastisk både matt og blank. Duse, matte hudtoner er også superpopulært - røffe rosatoner med et hint av rødt. Den er lekker, behagelig og frisk på en og samme gang. En mil frisk mintaktige farge.


Jeg har minty breeze. Dersom det er opplett og lyst ute ser minty breeze ut som jade-fargen hos meg f. Har en lys tapet på en langvegg da, tror kanskje det ville føltes litt tungt dersom alle veggene hadde vært minty breeze.

Isbre er helt fantastisk den og! Litt mer blått i den enn i minty breeze. Welcome to crazytown! Husker forsatt med gru grønnfargen M og jeg valgte å male vår første stue i, og jeg har lovet han å aldri aldri finne på noe så fargeblindt igjen. Unngå gylne hvite og beige toner.


Men det ble fint denne gang. En frisk grønn bris over landet! This is the journey of Ki a teenager stuck between the limitations of innocent youth and. Den ser jo sikkert annerledes ut på din vegg enn min.


Hos oss er fargen helt nydelig, og jeg blir bare mer og mer glad i fargen. Denne fargepaletten forelsket jeg meg HELT i, det gjorde vi begge to, men denne gir begrensninger i forhold til fargevalg som kan gjøres ved siden av. Som for eksempel når det gjelder julepynt, påskepynt, dekor og så videre.


Nytt denne våren er at Jotun viser hvordan man kan bruke trendfargene til å sette sitt personlige preg på møbler og interiørdetaljer. Minty breeze på spisestue. Legg med bilder og du får raskere og bedre svar. Du bør også opplyse om hvilke farger du har på detaljer som lister, vindu, dør og tak.


Her trenger vi Jotun.

Har den i gangen her og skulle gjerne hatt den i stua også #128522; dessverre får jeg ikke med meg mannen på det, han syns det blir for mye grønt i en stor stue. Har fått medhold i kjellerstua da #128517; Men tilbake til det du spør om. Farger bør prøvemales der du skal ha dem. Da får du rett bilde av hvordan fargen blir. Bestill prøvebokser med farge og få gratis frakt på neste kjøp.


Perfekt i hytter hvor man ønsker et særpreg og grovt uttrykk, eller i hjem hvor man ønsker kontraster til det minimalistiske. Parketten er overflatebehandlet med UV-olje. Eller kan jeg male den mørkere, skal ha TV på veggen, men den er lang og strekker seg over trappehull og inn til kjøkken. Kjøkkenskapene er malt med LADY Supreme Finish.


Kjøkken, møbler og panelvegger – Panelvegger skal igjen frem i dagen! Huseierne er opptatt av å bevare treverket og skape en lunhet i hjemmet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg