mandag 26. juni 2017

Bengalack båt

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Gjenbruk er i vinden som aldri før. Oppussing av brukte møbler og gamle gjenstander er ikke bare miljøvennlig, det er også ideelt for deg som er student på budsjett.


Malte min Rana 4med Bengalack utvendig, Jotun Hardtop innvendig i sidene og Topcoat tokomponent i bunnen innvendig. Av grunnarbei ble båten mattet ne og sparklet skader stort sett med glassfibersparkel, med finsparkel til slutt. Den er værbestandig og har god vann- og kjemikaliebestandighet.

Quick Bengalack Universallakk. Benyttes innvendig og utvendig som dekkstrøk på metall, tre og hardplast. Bengalakk er ypperlig som overflatebehandling på flater av jern og stål. Er det noen som har prøvd å male bengalack på plast. Har motoren ute av båten og tenkte i den forbindelse å male og fikse litt rundt omkring i motorrommet, derfor lurte jeg på dette med bengalack.


Har nesten en liter stående så hvorfor ikke, men fant ut at jeg skulle sjekk litt først. For mange båteiere er det å gjøre båten klar for årets båtsesong en tidkrevende og tung jobb. Da er NonStop Supreme et godt valg.


Med kun ett strøk annethvert år sparer du mye tid og arbeid og kan nyte båtlivet der det er som best – på vannet!

Har tenkt male båten innvendig og utvendig. Vel, denne linken du snakker om her oppe, blacki, omhandler maling av båt med vanlig 1-komponents Bengalack. Jeg er lakkerer av yrke, og har lakkert alt i fra mobildeksler til MC, båt , bil, Lastebil, traktor og gravemaskiner. Jeg har lakkert flere båter , og alle disse har jeg brukt vanlig billakk på. Bengalack kan brukes rett på metall, tre og hardplast – eller rett på rust.


Du kan redde gammel verktøy og eiendeler som har rusta med Bengalack og du finner det. Det skal ikke være nødvendig å pusse ned og lakke opp på syv til ti år. Men alle båter har sine såre punkter som skjøter som beveger seg litt, sømmer som kronisk slipper inn fukt osv.


Enten må man reparere disse problemstedene permanent ellers må man være innstilt på å lakke oftere her. Jeg sparkler opp båten nå, så grunnlaget skal bli bra :) Jeg har også tenkt til og bruke Jotun Hardtop, da jeg har fått bra pris på det (20- liter) Hvor lenge må det tørke mellom hvert strøk, og hvor lang tid tar det før den har herdet? De som hadde båten tidligere har brukt en slags maling, vil dette reagere med Jotun Hardtop?


Benyttes som dekkstrøk på jernkonstruksjoner, maskiner, landbruksredskaper, møbler o. Benglack Blank kan benyttes som sistestrøk på Bengalack Metallgrunning Arcanol. Den blir flott, blank og slitesterk. Dette er lakken for alle tenkelige gjenstander i hardplast, tre og metall. Veit jo ikke hvilken stand båten er i, så veit ikke hva mer som trengs.


Jeg bruker selv bengalakk på min båt , som påføres med pensel. Med bengalakk kan du fornye nesten hva du vil – i all verdens farger!

Fargen blir sort matt inni vertfall, blir. Bilmaling og lakk som fjerner spor etter steinsprut og holder bilen pen og pyntelig i lang tid. Stort utvalg og lave priser! TEST av METALLMALING PÅ RUST og rust-grunninger.


KONKLUSJON: Motip Alkyton. Båt og maritime produkter. Produkter til en aktiv fritid eller friluftsliv på land og vann. Her finner du også artikler for aktiviteter og trening i eller utenfor hjemmet, med eller uten firbente venner.


Interiør- og eksteriørmalinger skal ha gode tekniske egenskaper som gjør at de fungerer optimalt på de områdene du har behov for å male.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg