tirsdag 24. mai 2016

Bordpynt med røsslyng

Skal du holde en temafest? Finn alt du trenger av festpynt og tilbehør. Vi har Bortpynt og Alt Annet du trenger til en Vellykket Fest. Klipp den lengden du har behov for.


Vår nettbutikk bruker cookies slik at du får en bedre kjøpsopplevelse og vi kan yte deg bedre service.

Vi bruker cookies hovedsaklig til å lagre. Start med fargene når bordet skal planlegges. Bruker du hvit duk og hvite servietter kan blomstene være i akkurat de fargene du ønsker. En lav dekorasjon eller mange små vaser med snittblomster. Det gjør at gjestene ser hverandre over bordet.


Bruk av blomster gir et frodig og feststemt bord som ikke behøver mye annen pynt. Slik får du lyng til å holde seg frisk og vakker Selv om høsten er i anmarsj er det hyggelig å pynte ute med vakre høstblomster som f.

Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp, konfirmasjon, bursdag og fest. Så utrolig fin den var med lyng! Det er så mange flotte og kreative islykter som vises fram i bloggverden nå. Ene kunstverket etter det andre.


Jeg kan ikke skryte på meg å være islykt-dronning. Nøyer meg med å være en ivrig beundrer. De blir praktfulle ute hos deg i helgen! Bordpynt jeg laget til. Nå bosatt på Harestua.


Gift med Morten og vi har barna. Du pynter et eget bord med en dekorativ duk og setter frem skåler eller krukker med søtsaker – gjerne også popcorn eller annen salt snacks. I hver av krukkene trenger du en godteriskje som gjestene kan bruke til å forsyne seg med.


Godteriposer må også ligge på bordet, slik at gjestene har noe å forsyne seg i. Jeg har tenkt på at jeg skulle skrive en slik artikkel i noen år, men så har det aldri blitt med meg. Nå håper jeg at jeg får til å følge opp fremover, med flere poster om naturmaterialer og dekorasjonene deres.

Har en liten sak planlagt med Atelier Kari… om helsa holder så kommer det en videodemonstrasjon :D (lover intet altså). Litt hjemmelagd som bordpynt. Et lite selskap er på gang og da må en jo pynte bordet i høstens farger, grøde og litt gjenbruk. Så i kveld har lyslyktene blitt til, i morra blir det å plukke blåbærlyng, tyttebærlyng, røsslyng og litt greiner for å pynte opp. Joiner bordpyntekonkurransen med denne collagen av bordet som dekkes til 17.


Uansett vær sitter vi tørt under tak her med gode venner. Anita har vunnet termokopper og fat fra Menu by Verner Panton med sitt 17. Vi har brukt disse som dekorativ blomsterpotte med røsslyng opp i. Slike bær innbyr til kreativitet. Jeg har plukket med meg både bær og blader, og gjort uterommet fint og høstlig.


I denne saken finner du ideer til hvordan du kan dekorere enkelt og fint med rognebær og blader av rogn. En terrakottakrukke fylles med rødmende bær og grønne blader. Det blir en fin dekorasjon i all enkelhet. Så jeg plukket med meg noen kvister som jeg brukte som bordpynt. Lek deg med kombinasjoner av rødt og oransje, burgunder, lilla og mørkegrønt, og bruk gjerne det du finner i din egen hage.


Brukte de første skoene til Kristine med røsslyng i. Kanskje et par lykter på trappa blir fint, og en enkel dørkrans – som kan få sitt eget halloween-preg med bånd og blomster? Hun har lagd bordkort og brettet servietter, funnet fram hele ni gamle krystallvaser fra mammas skap og vært med meg i skogen og plukket hvitveis, blåbærlyng og kråkefot. Jeg fikk det trivelige oppdraget med å lage bukettene og brukte en salig blanding av blomster i lilla, rosa, hvitt og rødt for å underbygge den friske oppdekningen. Dekk på til fest med sanselig servise Det er tid for fest!


Vis din personlighet ved å blande forskjellige kvaliteter og modeller av kopper og kar, det skaper en avslappet atmosfære.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg