onsdag 11. mai 2016

Ryddetips blogg

Her vil jeg fylle på med masse inspirasjon og ryddetips til deg, slik at du får en enklere vei mot et hjem med harmoni. Av og til så er det bare en liten. Lesernes beste ryddetips. I forbindelse med utlodning av boka Magisk opprydding spurte jeg om lesernes beste ryddetips.


Barn påvirkes lettere av ytre påvirkninger enn det voksne gjør. På samme tid er boligens barnerom fylt med leker og tilbehør som barn gjerne er begeistret for.

BLOGG VLOGG BØKENE VÅRE Kontakt oss Litt om oss. Det tror jeg er grunnen til at jeg har samlet meg så mange triks til å. Jeg trodde aldri jeg skulle gi ryddetips på denne bloggen , men det siste året har jeg sverget til et tips som faktisk fungerer. Her er noen av Sasakis beste ryddetips : Kast alt som åpenbart er søppel.


Hvis du har vanskelig for å kvitte deg med noe, forsøk å komme til bunns i hvorfor det er så viktig for deg. Kanskje holder det bare å ta et bilde av det? Du kommer ikke til å angre på noe av det du har kastet.


Skill mellom ting du trenger og ting du har lyst på.

Bloggen min er ment som en inspirasjon i samme situasjon, men denne boken tar systematisk for seg alle de forskjellige utfordringene man kan møte på i prosessen: hvordan selge ting, hva kan selges, rote-ting, vanskelige ting (med følelser tilknyttet), økonomi-ting, rom for rom, spis deg ut av skapet. Her får du alt på en plass. Synnøves ryddetips : – Ikke rydd opp over langsen, da kan du miste piffen underveis. Trekk det maks over noen uker. Ryddingen må også gjøres grundig.


Sett en deadline og begynn med det du er minst knyttet til. Slik blir det lettere når du kommer til de tingene som har større affeksjonsverdi. I år tok det mye lenger tid enn det pleier å gjøre, men i helgen ble årets trappekalender omsider ferdigstilt og nå vil jeg at dagene skal gå litt saktere! Her kan du finne nyttige flyttevask og ryddetips. Ta kontant for godt tilbud.


VELKOMMEN TIL RYDD HJEMME. Vi tilbyr profesjonell organisering og ryddehjelp. Vi kommer hjem til deg og organiserer og rydder hele. FruBevers Hverdag – som daglig leder i fam.


Takk for blogg -tips #128512; Jeg syns Kondo er så morsom. Veldig gøy å se henne på ! Har brettet klærne litt sånn Kondo-ish, og må si jeg liker hvordan de ser mer spenstige ut i skapet, i stedet for de frumpy foldeteknikkene jeg har lært før. Ikke at noen egentlig har lært meg å brette klær.

Mine beste ryddetips. Nå har jeg delt prosessen min frem til færre ting i husstanden, som dermed ga et mer ryddig hjem. Samtidig skjønte vi ikke helt alvoret, for vi skjønte ikke hva slags bok det var. Vi trodde det kom til å bli en kjølig og kanskje humoristisk faktabok stappfull av ryddetips fra en små-personlighetsforstyrret gale-matias. Og det har det på sett og vis også blitt.


Men det viste seg at Synnøves System er noe langt mer enn bare det. For meg betyr januar at julen skal ut. Det er nytt år og nye muligheter og tanken om jul er som visket bort. Selv om jeg elsker å ha det ryddig er jeg ikke av de mest ryddige.


Jeg er rett og slett ganske rotete.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg