tirsdag 28. mars 2017

Erfaring med epoxy fra biltema

Ingen minimumsordre - Kjøp nå! Gå ned i vekt fort uten å sulte deg selv. Byggprodukter for nordisk klima. Se vårt store utvalg av produkter. Slik er ihvertfall fremgangsmåten til de som legger epoxy på jobb.


Men vil tro at fremgangsmåten mtp sklisikring blir lik. Da skal den jo være helt herdet i mellom, og den sli. Jeg har sett litt rundt, og det er mange som tilbyr epoxy.


Garasjen er jo forholdsvis ganske ny, så jeg vil jo at dette skal bli både bra og holdbart når jeg først gjør dette. Hvor jeg skaffer epoxy fra har jeg på stell. Men lurer mest på hvordan få til denne kanten. Man trenger vel minst to strøk også. Og så vurderer jeg å blande inn noe sand eller annet i strøk nr to så jeg ikke går på ræva når jeg tramper i sølet.


Ikke helt bestemt enda men hvis noen har erfaring med dette og så rop ut. Har ingen erfaring med biltema sin lakk men det er et polyuretanakryl produkt og gjør sikkert samme nytten. Angåande priming før bunnstoff. Det er absolutt og anbefale at du gjør det.


Minska risikonen for plastpest og gjør at bunnstoffet sitter bedere på. Bruk komponent epoxy primer. Jeg kjøpte en 3dl pakning og betalte ca 1Kr for den. De hadde også større pakninger.


Tror den største var på liter. Hagmanns 2k epoxy (fåes kjøpt på Mekonomen). Den var lett å jobbe med. Skal naturligvis tynnes noe med riktig tynner (cellulose) for å sprøytes.


Når det gjelder 2k epoxy så har de etter hva jeg vet normalt 3-timers åpentid for å bonde KJEMISK med neste lakklag. Walkabout skrev: Enig med dere begge, e-tron GT er hundre ganger bedre enn noe av det elektriske BMW kommer med for tiden. Er kjempefornøyd med å betale en brøkdel av prisen. Enkelte rørleggere handler selv på biltema (dette ble jeg fortalt av en kompis som er autorisert rørlegger).


Vi bruker informasjonskapsler (cookies) for å øke brukervennligheten i samsvar med Lov om elektronisk kommunikasjon. Leverandør av sportsfiskeutstyr på internett. Kjente merkevarer til lavere priser.


Så er garagen malet har brugt jotun epoxy maling der er. Til Epoxy bruker man Epoxy herder, som må blandes med eksakt. Håndverktøyet har jeg nesten utelukkende god erfaring med , og er man misfornøyd så er det aldri noe problem å returnere det. Selv uten kvittering pleier det å gå seg til.


Har støpe epoxy på vei fra Leikvold oxo, så da kan jeg sammenligne litt der. Jeg har god erfaring med BilTema sin gulvmaling (bare grå):. Epoxy maling er tingen ja, men du burde ha minst 3-lag. Hvilken malig er best, og finnes det maling for betonggulv? Vurderer å få lagt epoxy på gulv i ny.


Noen som har erfaring med eller innsikt i. Biltema sin rustconverter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg