onsdag 7. desember 2016

Minty breeze stue

Minty breeze stue

La livet ditt innrede stua. Bli inspirert og finn møbler som passer deg her. Få varene levert hjem. Det er enkelt å få varene med hjem. Lån tilhenger hos IKEA. Vi hjelper deg med montering.


Minty breeze stue

Se prisene for montering her. Rask, enkel, lett å bruke. Døgnåpen kunderservice. Ekstra fin blir fargen hvis du maler med den supermatte LADY Pure Color. En grålig litt skitten minttone.


Ikke pastellaktig, men heller dempet og diskret. Har den i gangen her og skulle gjerne hatt den i stua også #128522; dessverre får jeg ikke med meg mannen på det, han syns det blir for mye grønt i en stor stue. Har fått medhold i kjellerstua da #128517; Men tilbake til det du spør om. Fargen er fantastisk både matt og blank.


Duse, matte hudtoner er også superpopulært - røffe rosatoner med et hint av rødt. Lene har også et vakkert tregulv som fungerte godt med en sval kontrast på veggene. Isbre er helt fantastisk den og!


Litt mer blått i den enn i minty breeze. Welcome to crazytown! Vi har minty breeze i to rom, en stue og et stort soverom. Nå kan du mer om bilderedigering enn meg, men hos oss har fargen blitt mye mørkere enn på veldig mange av pinterest- og bloggbilder jeg har sett. Dersom det er opplett og lyst ute ser minty breeze ut som jade-fargen hos meg f. Har en lys tapet på en langvegg da, tror kanskje det ville føltes litt tungt dersom alle veggene hadde vært minty breeze.


Minty breeze stue

Jeg har minty breeze. Peisen som idag er i betong, skal males med en helt ny kalkmaling fra Jotun som heter 14Grå Skifer. Hos oss er fargen helt nydelig, og jeg blir bare mer og mer glad i fargen. Vi har hvit kjøkkeninnredning, mørke benker og lyst gulv og her ser den veldig fargete ut (mindre grålig enn på bildene).


Selve fargen varierer litt ut ifra belysning og øvrige farger. Grå på vegger i stue nummer som er biblioteket. Her går vi for antikkgrå med en dæsj hvitt i som vi nettopp fikk prøve på. Altså ikke washed linen eller nøytral som på bildene. Deco blue på stue nummer to hvor vi også maler listen ned til gulvet.


Stue i fargen Valmuefrø Spisestue i fargen St. Godt mannen er fargeblind. Husker forsatt med gru grønnfargen M og jeg valgte å male vår første stue i, og jeg har lovet han å aldri aldri finne på noe så fargeblindt igjen.


Minty breeze på spisestue. Men det ble fint denne gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg