fredag 23. desember 2016

Vimpelrekke diy

Se vårt utvalg av vimpler, bannere og andre pyntelenker her! Norges ledende bursdagsbutikk. Stort utvalg farger og former. Finn festdekoret til ditt party. Kjempefin vimpelrekke ! Jeg skal absolutt kjøpe meg en slik skjærekniv før jeg starter på et slikt prosjekt.


Siden jeg er så utålmodig, vil nok det gjøre det hele litt mer morsomt for meg ;) Ha en deilig søndag! For nybegynner :-) Most Beginner friendly. DIY vimpelrekke Heisann :D. Nå skal jeg vise dere hva jeg har laget i dag. Man tager hvad man haver, det vil si en bit med voksduk og en saks.


Jeg har lyst til å dele en oppskrift på hjemmelaget vimpelrekke med dere. En annen fin og enkel pynt du kan lage er en vimpelrekke du for eksempel kan pynte kaken med. Du trenger: Hyssing Washi-tape Saks. Hjemmelaget vimpelrekke til baby shower.


Vimpelrekke diy

I går hadde vi baby shower for søsteren min hjemme hos meg. Jeg synes det er kjempegøy å ordne. Jeg bestemte meg for å lage en vimpelrekke i tykt papir. Malingen jeg har brukt er akrylmaling fra Panduro. I tillegg har jeg brukt silkebån.


DIY – vimpelrekke til barnerommet. Inspirert av denne vimpelen, kommer det her en liten DIY om hvordan lage en vimpelrekke av en barnebok:) De som har fulgt bloggen min en stun vet at jeg er over middels glad i vimpler. Denne gangen ville jeg lage en til knertens rom og for variasjonens skyl ville jeg lage den av halvsirkler istedet for trekanter.


Vimpelrekke diy

Dekorativ vimpelrekke i sort, rosa og lilla som er perfekt pynt til en års bursdag! I et 40-års lag må jo ingenting være overlatt til tilfeldighetene, og pynt og dekorasjoner er viktig! Derfor kan vi absolutt anbefale en vimpelrekke som pynter livlig opp for det heldige bursdagsbarnet som nå skal feires.


Ein del av julegaven til tantungane mine var vimplar til barnerommet! Det første du gjer er å tegna eit mønster, altså størrelsen på vimpelen. Denne gangen har hun brukt blomstene av papir til dekorasjon på de ellers så fargesprakende gavene. Se videoen og la Dem inspirere av Annas blomsterklipp, som også kan være fine å bruke som gavelapper.


Last ned blomst Last. Jeg har tenkt og tenkt, og ikke helt funnet ut hva jeg ville gjøre med dem. Jeg hadde liten lyst til å bruke dem til det de er ment å brukes til, fordi det ville innebære at de forsvant ut av huset, én etter én. Vimpelrekke i rødt og grønt er fint til jul og kan sikkert også henge på barnerommet hele året.


Vimplene er klippet av tykt papir i like store doble trekanter, deretter brettet over en snor og limt sammen med papirlim. På snoren trædde jeg treperler mellom hver vimpel. Papir fra Blafre, snor og treperler fra Panduro Hobby.


Vimpelrekke diy

Med en fin vimpelsnor eller to, kan du pynte opp barnerommet på et blunk, og ikke minst fikse en super barnebursdag. Her på Jollyroom har vi massevis av dekorative. Lag dine egne enkle, søte, små kort.


Her kommer bildet av mitt seneste søm prosjekt: en vimpelrekke i blå og hvit stripet tøy.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg