mandag 20. februar 2017

Hviit blogg

Find more about blogg here. Linda Elmin - Hviit - viser en minimalistisk og nordisk stil der tingene betyr noe. En verden av interiørdesign, stylingtips og lekre hjem. Innhold og ytringer publisert på denne bloggen er bloggerens personlige ansvar.


All bruk av bilder, tekst, lydfiler eller video fra bloggen må avtales med eieren av bloggen. Egmont Publishing AS.

Rask levering og personlig service. Vår telefontid er fra 10. Skulle du ha problemer med å komme inn på ny blogg - gi meg beskjed.


Hvis du følger denne bloggen kan det være lurt å lagre ny bloggadresse. Kun i overgangsperiode jeg kommer til å poste linker til innlegg på gammel blogg. Tine smøreost naturell. Pepper etter smak (kan sløyfes) salt etter smak Visp fløte og smøreost sammen.


Gi det et lite oppkok. Smak til med muskatnøtt, salt og eventuelt litt pepper.

Hvilke farger skal hvittonen fungere inntil? Gulv, kjøkkenfronter, andre veggfarger, møbler osv. Mange i dag velger f. Bomull, som er en gulaktig hvit tone. Noen dager senere dumpet det ned et gavekort på Kremmerhuset,i min postkasse, og dermed kjøpte jeg denne fine orientalske lykten. Hvit er tydeligvis et helt slektstreff av sjatteringer og nyanser du aldri en gang har hørt om!


For der sto et spann med hvit. Men ved siden av hvit sto også hvit. Men det ender absolutt ikke der. Emmelines blogg Hvit shabby chic-stil med fargerike innslag. Bildene på denne bloggen er et fryd for øyet og gir deg lysten til å forvandle hjemmet.


Christine har nylig flyttet fra Asker til hjemstedet Narvik, og har mange oppussingsprosjekter på gang, og de kan du følge på bloggen hennes. Ny kokebok: Julemat-helt enkelt. Vil du lage noe skikkelig digg bakst?


En svakt grålig hvittone. Inneholder litt grønt noe som gjør den perfekt sammen med blå, grønne og mintaktige farger. Det er mange måter å henge opp bilder på, og spør du meg er det ingen regler. Synes du det blir fint, så kjør på!


Personlig liker jeg å holde alle ramme innen.

Jeg er stor fan av Fritz Hansen, og ikke helt uten grunn. Dette er et firma som ikke bare har de gode gamle designikonene i stallen, de har også evnen til å fornye seg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg