onsdag 22. februar 2017

Lev landlig oppskrifter

Lev landlig oppskrifter

Bestill til deg selv eller gi bort et abonnement - Kjøp nå! Få tilgang digitalt nå! Lev Landlig , Oslo, Norway. Enda en hyggelig og viktig kontakt!


Lev landlig oppskrifter

Magasinet oser av ro, skjønnhet og frisk luft! Lev landlig er nydelig - og så vakker i de fargene. Og på den måten strømmet det jo på med enda flere gamle bilder. Til stor glede for oss! Det er ikke lenge siden jeg leverte garnnøstene til henne, men denne uken fikk jeg denne flotte koften i retur.


Koselig blad med masse inspirasjon og gode ideer. Isåfall er de følgende bildene kjente. Kanskje jeg vinner en tallerken-hylle? Vi hadde den kjente fotografen Helge Eek som fotograf på den siders flotte reportasjen herfra ført i pennen av herlige Hilde Tobro. Bli inspirert til å innrede hjemmet ditt med ro, sjel og landlig sjarm.


Du får inspirasjon til pynt du kan lage selv, borddekking, julekaker og gaver. Innimellom blad-lesing og sjokolade-spising prøver jeg å være en flittig husmor. Lizas Småbruk organiserer kurs fra jord til bord. Vi har også besøkt en gründer som brukte litt tid på å finne ut at yrkesdrømmen hennes lå rett under nesa på henne. Etter å ha vært innom forskjellige garnbutikker, fikk jeg tilslutt tak i alt garnet jeg trengte.


Jeg har valgt de originale fargene. Koften strikkes i Tove fra Sandnes Garn. Del den gjerne på link up i bloggen min ons og torsdag hver uke.


Lev landlig oppskrifter

Et digitalt arkiv for norske blader, magasin og tidsskrifter. Vi har valgt å lage en blogg om det å restaurere et. Hei nå tester vi bloggen min for første gang! Så da ble det en del om min kjære bror, bestemor og egen galskap. Akkurat nå har jeg en pause, men kanskje kommer jeg tilbake med flere ord.


Her er noe av det jeg skrev. Jeg skrev om det som falt meg inn, med utgangspunkt i livet på landet. Vi blir delaktige i leserne juleminner og tradisjoner og får oppleve jul på landet før og nå. Lene Holme Samsøe og Liv Sandvik Jakobsen. Veldig fin og inspirerende blogg dere har!


Lev landlig oppskrifter

Jeg bruker bladet like mye som oppslagsverk som til å lese om flotte hjemmereportasjer. Med landlig hilsen Wenche Westberg Gunnarstorp Hei, Wenche! Det setter vi stor pris på å høre! Kjekt å se at dere tar vare på gamle skatter.


På bloggen sin deler hun sine personlige tanker om det å være adoptert. Takkebakst - bakeglede på takke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg